Suzuki sv 650 bwj 99'

Hennes

Rookie
2 dec 2023
5
0
Beste motor liefhebbers ,
Heb een vraag namelijk : ik heb bij domeinen een motor Suzuki SV650 bwj 99' opgekocht met helaas diefstalschade
Heb gelukkig uiteraard wel met papieren erbij .(slot was compleet uitgeboord☹️👎) uiteraard krijg ik hem zonder contact slot niet gestart . Nu heeft mijn neef een Honda motor maar bij Honda heeft systeem h i s s beveiliging aan boord mijn neef zeg dat is voor het geval dat iemand anders niet zomaar de motor kan starten en dat het samen met de sleutel gelezen wordt en dat niet zomaar iemand anders met een blanco sleutel zou kunnen starten nu is mijn vraag ? Zit zoiets ook bij mij op de Suzuki Sv650 van 99? En of deze dan ook in gelezen moet worden aangezien ik geen sleutels erbij heb en ik goedkope contactslot systeem niet origineel van Suzuki heb besteld naar dat ik het contactslot geplaatst hebt en ik probeer te starten doet ie het niet ik bedoel hij gaat wel op contact ik heb de bougies vervangen nieuwe benzine erin gedaan maar hij wilt niet starten de motor draait wel rond maar het lijkt net alsof die geen toestemming krijgt van de motor 👎🤷 hij wilt wel maar lijkt alsof hij wordt tegengehouden door iets bougies vonken carburateur is schoon waar kan dat aan liggen?🤷 En of wat kan ik er zelf aan doen ipv wegbrengen naar motorzaak om daarna te laten kijken en te repareren aangezien hun zich best veel vragen aan uurloon misschien is het een kleinigheidje maar dat weet ik dus niet aangezien ik zelf maar een leek ben
Wie weet info hier over🤷
Mvg hennes
 
Je kan proberen je tank even omhoog te klappen, luchtfilter deksel eraf, filter eruit en starten met gas beetje open terwijl je er deo of remreiniger (beetje ) inspuit. Je zou op z'n minst wat plofjes moeten horen.
Mijn eerste sv ook van 99 2as na stilstand ook een lastige starter trouwens.
Succes.
 
Oke dus ik ben niet de enigste met deze problemen zie ik nu👍in ieder geval bedank voor de tips en ik weet nu wel wat ik zou kunnen proberen te doen bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan