Suzuki SV1000s

Status
Niet open voor verdere reacties.

SV-Mille

Die hard MF'er
11 sep 2005
815
0
Sittard
Aangezien ik wat anders op het oog heb is het tijd dat mijn SV 1000 een nieuw baasje vindt.

Deze motor heb ik in 2005 nieuw gekocht en sindsdien zo´n 12000 km (rij nog dus loopt nog wel wat op) mee gereden.

Motor rijdt als de beste, vooral ook omdat deze voorzien is van een K&N Filter en nieuwe afstelling op testbank, de uitlaten zijn omwille van de nabijheid van de eifel gewoon standaard.

Wat wel niet bepaald standaard is de vering, de gehele motor is voorzien van Ohlins vering.
De voorvork is door Kroon Import (ohlins importeur) geheel onder handen genomen, voorzien van nieuwe kleppen veren en olie.
De stuurdemper is vervangen door een instelbaar Ohlins exemplaar.
De achterdemper is vervangen voor een volledig instelbare Ohlins demper met Hydraulische veervoorspanning.
De originele suzuki stuurdemper en achterdemper worden als reserve onderdeel erbij geleverd.

Daarnaast is de motor voorzien van een Pro-oiler kettingsmeersysteem.

Verder zit er nog een bagstar tankhoes op (zilver), een anti-passagierskapje en een topkoffer met demontabele grondplaat bij.

Technisch is de motor in goede staat, hij heeft natuurlijk ook nog niet veel km´s gelopen. Maar ik voorzie haar elk jaar liefdevol van nieuwe olie en ander vloeistoffen (om het jaar ook oliefilter). Voor de rest doe ik alle klusjes ook zelf.

Op dit moment staat de fiets op Pilot Powers, die zitten er zo´n 4000km op, de voorband is nog prima, de achterband kan nog wel een 1500km mee.

Aangezien de motor erg compleet is en weinig km´s op de klok heeft staan (en er een bod ligt van de dealer voor inruil) is mijn vraagprijs 5800 euro.

De motor is te bezichtigen in Zuid Limburg.

Ik zal proberen binnenkort meer recente foto´s te plaatsen:
502012465_5_Gn1R.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Laatste Schopje...

Eventueel losse verkoop van de Ohlins achterdemper en stuurdemper, doe een bod!

Ook topkoffer wil ik wel los verkopen.
 
Allerlaatste schop, vanmiddag zet ik handtekening bij de dealer voor nieuwe fiets.

Dan ook even een sonderangebot ervan maken...5000 euro, nu of nooit...
 
mooie motor hoor

wat is de huidige km-stand? er staat alleen dat je er zelf 12k mee hebt gereden.

Vanaf nieuw gekocht.

Keek toevallig afgelopen zondag de teller na blijkt dat ik nog geen 12k heb gereden :z

Staat nu 11.4xxx km op de teller, tellerstand is dus < 12.000km.
 
Hij mag op slot, motor wordt morgen ingeruild.

Ik zal de losse onderdelen vanaf volgende week te koop aanbieden, heb oa. liggen:

Kofferset + adapterplaat
Verstelbare Stepjes
Smoke verhoogde Kuipruit
Radiator Cover
Duozit Cover
Bagster tankhoes

Pb indien interesse mag natuurlijk ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan