Suzuki SV650

Status
Niet open voor verdere reacties.
de voorzijde op dit moment en een schopje...

full
 
Ik heb wel interesse in je motor, dus als je me een mailtje stuurt dan kunnen we er misschien even over hebben.

Groeten Jorrit
 
hmm, kwanta kosta ?

even mailen als dat mogelijk is :)

Gr. Steven

Hey Steven, sorry maar ik begin pas aan de losse verkoop als de nieuwe eigenaar heeft belist wat hij wil.
Ik heb ze zelf besteld in Duitsland en ze waren daar vrij prijzig, weet uit m'n hoofd even niet meer hoeveel.
 
Mocht de nieuwe koper geen 2de bellypan willen, of helemaal geen. Of je besluit onderdelen los te verkopen dan wil ik die belly pan wel hebben :Y

Mail me maar als je wat weet :Y
 
Mocht de nieuwe koper geen 2de bellypan willen, of helemaal geen. Of je besluit onderdelen los te verkopen dan wil ik die belly pan wel hebben :Y

Mail me maar als je wat weet :Y

De nieuwe eigenaar krijgt 1 bellypan, die er nu op zit of de race-versie. Zodra ik weet welke het wordt, laat ik het je weten.

Meteen even piccie zonder de bagster:
full
 
Ziet er goed uit! Zit "helaas" op dit moment even met mijn hoofd in de huizenmarkt dus doe het even rustig aan met overige uitgaven. Lijkt me echt een mooie fiets voor een zeer leuke prijs :Y
 
Ziet er goed uit! Zit "helaas" op dit moment even met mijn hoofd in de huizenmarkt dus doe het even rustig aan met overige uitgaven. Lijkt me echt een mooie fiets voor een zeer leuke prijs :Y

Thanxzzzz..is ook een leuke fiets en rijdt absoluut fijn met een fijne stuurhouding.

Ik wil er op korte termijn vanaf, heb een koekblik op het oog... -O-
Dus als iemand met een reeel bod komt...rekening houdend met de opties
:P
 
Hallo mijn neef is erg geintereseert in je fiets
of je m wil bellen Marcel 06 XXXXXXXXX
ben je tenminste kwijt :Y
 
Laatst bewerkt:
Verkoop je ook onderdelen los?

Ik ben wel geinteresseerd in de mono seat kap. Eventueel ook in de bugspoiler aan de onderkant.


Spoiler voor de onderkant heb ik ook nog wel te koop voor je.....
Bij interesse, mail staat in mijn profiel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan