Suzuki sv650

4 feb 2022
5
0
Hoi ik heb een Suzuki sv650 gekocht bij faillissementen deze had geen sleuteltjes erbij nu heb ik hem hotwire op contact staan en nu wil ik hem starten maar hij start niet kan het zijn dat hij startonderbreking heeft en zo ja waar zit deze dan zodat ik deze kan omzeilen want ik wil wel weten of de motor loopt alvorens ik geld erraan uitgageven
 
Die 1e sv's hebben geen startonderbreker.

Mocht je hem goedkoop op willen lappen dan heb ik wel onderdelen voor je.
Ik heb nog een orginele slotenset liggen als je daar interesse in hebt. Is van m'n oude sv650 1e type die ik in onderdelen heb verkocht ivm blokschade. Ook nog een kabelboom en andere elektra. Hoef er niet veel voor te hebben ;).
 
Laatst bewerkt:
Die 1e sv's hebben geen startonderbreker.

Mocht je hem goedkoop op willen lappen dan heb ik wel onderdelen voor je.
Ik heb nog een orginele slotenset liggen als je daar interesse in hebt. Is van m'n oude sv650 1e type die ik in onderdelen heb verkocht ivm blokschade. Ook nog een kabelboom en andere elektra. Hoef er niet veel voor te hebben ;).
Wat vraag je ervoor slotenset
 
Wat wil je ervoor hebben slotensetje?
Want ik heb Chinese besteld maar ik las dat vaak problemen geven en ik blijf maar wachten wachten wachten errop vandaar vraag wat je ervoor hebben wilt
 
Die 1e sv's hebben geen startonderbreker.

Mocht je hem goedkoop op willen lappen dan heb ik wel onderdelen voor je.
Ik heb nog een orginele slotenset liggen als je daar interesse in hebt. Is van m'n oude sv650 1e type die ik in onderdelen heb verkocht ivm blokschade. Ook nog een kabelboom en andere elektra. Hoef er niet veel voor te hebben ;).
Hoi wat wil je ervoor hebben slotensetje?
 
Terug
Bovenaan Onderaan