Suzuki SV650S bwjr 2000, vrpr 1500 euro ca 44 dkm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ex-motorloos

MF veteraan
28 aug 2013
2.624
1.260
Deventer
Ik wil (weer eens) Guzzi (of misschien Triumph) rijden, daarom verkoop ik de SV650S.

Ik verkoop mijn Suzuki SV650S met originele demper. De bij de aankoop van de motor destijds los meegeleverde Laser highmount demper biedt ik in een ander topic aan.

Vraagprijs € 1500,- (hebben we dat almaar vast weer gehad :))

- bouwjaar 2000
- huidige kilometerstand ca 43.650 km. Kan nog iets oplopen als ik er nog een ritje mee maak (en dat is zeker geen straf).
- Helemaal origineel, zelfs inclusief het boordgereedschap en de "stang" om de benzinetank te ondersteunen tijdens onderhoudswerkzaamheden onder de benzinetank.
- Ik heb de motor erg grondig nagelopen bij aanschaf: motorolie en oliefilter ververst, remvloeistof ververst, koelvloeistof ververst, bougies gecontroleerd (waren nog uitstekend), klepspeling gecontroleerd (allemaal nog binnen specs), carbs gereinigd, Vlotterhoogte afgesteld, carbs gesynchroniseerd. Remzuigers en remzadelgeleidepennen gereinigd, balhoofdlager gereinigd en opnieuw afgesteld. Draaipunten van het linksysteem van de achtervering en de assen van de achtervork gereinigd en opnieuw ingevet. En dan ben ik vast nog wel iets vergeten op te noemen.
Remschijven en blokken nog goed, kettingset nog goed, accu en laadsysteem dik in orde, geen achterstallig onderhoud. De banden kunnen nog even mee, maar ik verwacht niet dat dat vele duizenden kilometers zijn. Bij het door mij uitgevoerde onderhoud ben ik geen vastgeroeste bouten/moeren tegengekomen, een zeer goed teken dat de motor niet heel veel buiten heeft hoeven te overnachten, of veel pekel heeft gezien.

Als ik niet op de motor rijdt, staat deze keurig binnen gestald bij mij.

Plussen:
- alle reguliere onderhoud al uitgevoerd
- motor rijdt, remt, start, schakelt, stuurt,:) etc. gewoonweg erg goed.
- waarschijnlijk verbeterde voorvering, de motor duikt niet zo erg in de vering als de originele vering dat doet (ik kan het weten, heb van 1999 tot 2006 een SV650S vanaf nieuw bereden).
- mooie frisse blauwe kleur

Minnen:
Ik vind het prettig om ook de werkelijke staat van de motor goed over te brengen naar een geïnteresseerde daarom:
De motor is in al die jaren wel gebruikt. Dat geeft niet, maar levert wel (normale, geen extreme) gebruikssporen op. Geen grote roest, of gescheurd kunststof o.i.d.
Maar wel is de motor door de vorige eigenaar een keer op de rechterzijde platgelegd. Schade; iets een schuurplek op de rechterbovenkuip, iets een schuurplek op de rechter richtingaanwijzer voor. De aanslagnokjes zijn nog helemaal ongeschonden, en de motor trekt niet scheef.
 

Bijlagen

  • 20200919_121203.jpg
    20200919_121203.jpg
    2,5 MB · Weergaven: 32
  • 20200919_121228.jpg
    20200919_121228.jpg
    2,9 MB · Weergaven: 32
  • 20200919_121255.jpg
    20200919_121255.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 30
  • 20200919_121314.jpg
    20200919_121314.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 26
  • 20200919_121454.jpg
    20200919_121454.jpg
    2 MB · Weergaven: 27
  • 20200919_121434.jpg
    20200919_121434.jpg
    3,1 MB · Weergaven: 26
  • Leuk
Waarderingen: pivo
Nou moe! Een topic met een schademotor (SV650) krijgt meer reply`s dan mijn mooie SV!

Rare jongens, die Romeinen, MF-ers (af en toe :))
 
Leuk ding vond je zx9 toch moooier
Je bent misschien ietsje bevooroordeeld. ;)
Ik vind dat mooi een mening is. En iedereen mag natuurlijk zijn eigen mening hebben!


de ZX9R was mooi (want een ZX9R..), de SV650 is ook mooi (want een SV650...).

(de mede MF-er die de ZXR kocht was er overigens wel intens en oprecht heel blij mee..)
 
Deze Sv zijn ook leuke dingen vind die neus/ koplampen etc altijd mooier dan het nieuwere type. Succes met de verkoop!
 
Ff dit topic checken...nee, nog geen bod!

Hmmm...een bod had ik toch wel verwacht. Misschien niet direct een redelijk bod, maar toch wel een bod.
 
Nou vooruit, ik bied €1000 incl. lawaai demper
Dank voor je bod. Ik had voor mezelf een onderste (pijn) grens bij 1200 euro gezet. Als het niet anders kan inclusief lawaai😂demper.
Kan je nog omhoog naar wat ik er minimaal voor wil vangen?
De kilometerstand zal na vandaag iets hoger zijn. Vanavond trakteer ik mezelf op een motorritje.
En aftanken uiteraard...
 
  • Leuk
Waarderingen: JBi
Vandaag het beschadigde knipperlichtje rechtsvoor vervangen. Het ziet er weer keurig uit!

Leuk systeem van Suzuki trouwens. Het huis, waar de gele lens op gemonteerd wordt, zit als los deel gemonteerd aan de horizontale drager. De horizontale drager en het huis zitten met een soort van klem vast aan elkaar aan de binnenzijde van het huis.
 

Bijlagen

  • 20200927_115445.jpg
    20200927_115445.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 11
Ik denk dat ik de advertentie maar eerst eens op slot zet.
De herfst, en het bijbehorende weer, komt eraan. En dan neemt de zin om op deze motor te rijden af.

En de zin om lekker te poetsen e.d. aan de motor toe. Dat kan immers binnen!

Misschien ga ik als eerst de voorvorkpoten van een vers laagje verf voorzien, en de vorkolie wisselen.
 
Goed bezig. Wat zou je hierna voor een motor kopen dan?
 
Ben ik nog niet over uit.
Wat zou kunnen:
Guzzi 1200 sport
Guzzi stelvio
Triumph sprint 1050 st of gt, triumph 1050 tiger
Of misschien
V strom 1000 vanaf bouwjaar 2014

Een motor iig die goed ibzetbasr is voor wat lange afstanden iig.

En om je voor te zijn een zx9r vanaf 2003 met superbikestuur is niet persé uitgesloten.
 
Waar is de motor te bezichtigen?

Momenteel op meerdere locaties hier in huis (Deventer).

De ontmanteling van de voorvork is al begonnen! De voorvorkpoten liggen binnen te drogen na een nieuw laklaagje, en de ingewanden van de voorvork liggen, netjes schoongemaakt en geordend, op de werkbank in de garage.

@Sanzoku: heb je interesse in mijn motor dan?
 
Momenteel op meerdere locaties hier in huis (Deventer).

De ontmanteling van de voorvork is al begonnen! De voorvorkpoten liggen binnen te drogen na een nieuw laklaagje, en de ingewanden van de voorvork liggen, netjes schoongemaakt en geordend, op de werkbank in de garage.

@Sanzoku: heb je interesse in mijn motor dan?

Vind het een mooi model, moet woensdag afrijden en wil (als ik slaag) de week erna gaan kijken bij wat motoren, maar Deventer is een beetje ver.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan