ex-motorloos
MF veteraan
Ik wil (weer eens) Guzzi (of misschien Triumph) rijden, daarom verkoop ik de SV650S.
Ik verkoop mijn Suzuki SV650S met originele demper. De bij de aankoop van de motor destijds los meegeleverde Laser highmount demper biedt ik in een ander topic aan.
Vraagprijs € 1500,- (hebben we dat almaar vast weer gehad )
- bouwjaar 2000
- huidige kilometerstand ca 43.650 km. Kan nog iets oplopen als ik er nog een ritje mee maak (en dat is zeker geen straf).
- Helemaal origineel, zelfs inclusief het boordgereedschap en de "stang" om de benzinetank te ondersteunen tijdens onderhoudswerkzaamheden onder de benzinetank.
- Ik heb de motor erg grondig nagelopen bij aanschaf: motorolie en oliefilter ververst, remvloeistof ververst, koelvloeistof ververst, bougies gecontroleerd (waren nog uitstekend), klepspeling gecontroleerd (allemaal nog binnen specs), carbs gereinigd, Vlotterhoogte afgesteld, carbs gesynchroniseerd. Remzuigers en remzadelgeleidepennen gereinigd, balhoofdlager gereinigd en opnieuw afgesteld. Draaipunten van het linksysteem van de achtervering en de assen van de achtervork gereinigd en opnieuw ingevet. En dan ben ik vast nog wel iets vergeten op te noemen.
Remschijven en blokken nog goed, kettingset nog goed, accu en laadsysteem dik in orde, geen achterstallig onderhoud. De banden kunnen nog even mee, maar ik verwacht niet dat dat vele duizenden kilometers zijn. Bij het door mij uitgevoerde onderhoud ben ik geen vastgeroeste bouten/moeren tegengekomen, een zeer goed teken dat de motor niet heel veel buiten heeft hoeven te overnachten, of veel pekel heeft gezien.
Als ik niet op de motor rijdt, staat deze keurig binnen gestald bij mij.
Plussen:
- alle reguliere onderhoud al uitgevoerd
- motor rijdt, remt, start, schakelt, stuurt, etc. gewoonweg erg goed.
- waarschijnlijk verbeterde voorvering, de motor duikt niet zo erg in de vering als de originele vering dat doet (ik kan het weten, heb van 1999 tot 2006 een SV650S vanaf nieuw bereden).
- mooie frisse blauwe kleur
Minnen:
Ik vind het prettig om ook de werkelijke staat van de motor goed over te brengen naar een geïnteresseerde daarom:
De motor is in al die jaren wel gebruikt. Dat geeft niet, maar levert wel (normale, geen extreme) gebruikssporen op. Geen grote roest, of gescheurd kunststof o.i.d.
Maar wel is de motor door de vorige eigenaar een keer op de rechterzijde platgelegd. Schade; iets een schuurplek op de rechterbovenkuip, iets een schuurplek op de rechter richtingaanwijzer voor. De aanslagnokjes zijn nog helemaal ongeschonden, en de motor trekt niet scheef.
Ik verkoop mijn Suzuki SV650S met originele demper. De bij de aankoop van de motor destijds los meegeleverde Laser highmount demper biedt ik in een ander topic aan.
Vraagprijs € 1500,- (hebben we dat almaar vast weer gehad )
- bouwjaar 2000
- huidige kilometerstand ca 43.650 km. Kan nog iets oplopen als ik er nog een ritje mee maak (en dat is zeker geen straf).
- Helemaal origineel, zelfs inclusief het boordgereedschap en de "stang" om de benzinetank te ondersteunen tijdens onderhoudswerkzaamheden onder de benzinetank.
- Ik heb de motor erg grondig nagelopen bij aanschaf: motorolie en oliefilter ververst, remvloeistof ververst, koelvloeistof ververst, bougies gecontroleerd (waren nog uitstekend), klepspeling gecontroleerd (allemaal nog binnen specs), carbs gereinigd, Vlotterhoogte afgesteld, carbs gesynchroniseerd. Remzuigers en remzadelgeleidepennen gereinigd, balhoofdlager gereinigd en opnieuw afgesteld. Draaipunten van het linksysteem van de achtervering en de assen van de achtervork gereinigd en opnieuw ingevet. En dan ben ik vast nog wel iets vergeten op te noemen.
Remschijven en blokken nog goed, kettingset nog goed, accu en laadsysteem dik in orde, geen achterstallig onderhoud. De banden kunnen nog even mee, maar ik verwacht niet dat dat vele duizenden kilometers zijn. Bij het door mij uitgevoerde onderhoud ben ik geen vastgeroeste bouten/moeren tegengekomen, een zeer goed teken dat de motor niet heel veel buiten heeft hoeven te overnachten, of veel pekel heeft gezien.
Als ik niet op de motor rijdt, staat deze keurig binnen gestald bij mij.
Plussen:
- alle reguliere onderhoud al uitgevoerd
- motor rijdt, remt, start, schakelt, stuurt, etc. gewoonweg erg goed.
- waarschijnlijk verbeterde voorvering, de motor duikt niet zo erg in de vering als de originele vering dat doet (ik kan het weten, heb van 1999 tot 2006 een SV650S vanaf nieuw bereden).
- mooie frisse blauwe kleur
Minnen:
Ik vind het prettig om ook de werkelijke staat van de motor goed over te brengen naar een geïnteresseerde daarom:
De motor is in al die jaren wel gebruikt. Dat geeft niet, maar levert wel (normale, geen extreme) gebruikssporen op. Geen grote roest, of gescheurd kunststof o.i.d.
Maar wel is de motor door de vorige eigenaar een keer op de rechterzijde platgelegd. Schade; iets een schuurplek op de rechterbovenkuip, iets een schuurplek op de rechter richtingaanwijzer voor. De aanslagnokjes zijn nog helemaal ongeschonden, en de motor trekt niet scheef.