Suzuki TL1000R

Thijsiepee

MF veteraan
27 feb 2006
1.797
1
Sneek
Bouwjaar: 1999
Kilometerstand: 38.000 km


Ik bied aan een goed onderhouden Suzuki TL1000R. De staat van onderhoudt is goed. Ketting/tandwielen zijn in prima conditie. De banden, Pirelli Supercorsa's, kunnen nog een 2000 km mee.

€ 4.000,-


* De motor is voorzien van stalen remleidingen, zowel voor als achter.

* Hij heeft een carbonnen voorspatbord.

* Compleet open Mig carbon dempers, een prachtig geluid!

* Dark double ruitje.

* Carbonlook spiegels.

* Ander undertail met knipperlichten erin verwerkt.

Het enige minpunt is, dat er niet het originele duocover bij zit. De originele duocover is kapot gegaan, waardoor er nu een vervangend exemplaar opzit.

Mochten er nog vragen wezen, ik beantwoord ze graag.

52803949.jpg

64928019.jpg


thijspeetsma@hotmail.com
06 42 714 875
 
Ik heb geld nodig. Ik ben nog een arme student en dit is het enige kostbare wat ik bezit.

Onderhoud heb ik zelf gedaan of mijn samen met iemand. Denk aan de remblokken-, vloeistoffen + filters en banden vervangen.

Maar volgend jaar weer kijken voor andere motor, als het financieel dan wat beter gaat.
 
Laatst bewerkt:
Waaaaat?????????

Thijsie wat doe je nou??? :N

Ik heb vaak met Thijsie gereden, echt een super fiets, altijd keurig onderhouden :]
 
Laatst bewerkt:
Verdorie, was je twee weken eerder geweest dan had ik bij je op de stoep gestaan. Inruilen op een 1999'er Blade uit 2000?
 
Verdorie, was je twee weken eerder geweest dan had ik bij je op de stoep gestaan. Inruilen op een 1999'er Blade uit 2000?


Nee, sorry. Ik verkoop hem alleen voor geld.

Maar jij was opzoek naar een TLR ?
 
Laatst bewerkt:
Ik had veel interesse in een TLR. SP1/2 stond bovenaan, dan kom je voor de tweepitter bij de TLR uit en deze prijs is interessant. Uiteindelijk een Blade geworden waar ik overigens ook zeer tevreden over ben hoor ;)

Je komt uit Sneek zie ik, misschien heb ik je wel eens zien rijden. Kom origineel uit Lemmer. Succes met de verkoop!
 
Terug
Bovenaan Onderaan