Nog ff een MRA met spoiler besteld en dan is ie klaar.
Ha, hij was van een "genie" met veel centen en weinig tijd. Zijn hobby bestaat erin om elk jaar een 4tal NIEUWE motoren te kopen, daar wat mee te rijden en dan weer te verkopen. Hij wil ze waarschijnlijk allemaal es geprobeerd hebben.385km?Kon de vorige eigenaar niet meer rijden na een ongelukje ofzo?
Want anders kan ik me niet voorstellen waarom je na zo weinig meters hem al weer verkoopt
Das echt relatief hoor.Het onderwerp is een beetje stil, omdat veel mensen zowel hier als op het v-strom forum kijken....en tja, dan is het daar toch drukker, en reageer je sneller.
Maar ik ben helemaal voor een actief topic hier hoor
Nope, gaat niet lukken, je moet de totale mapping in de ECU aanpassen en daarvoor heb je echt een stukje meer gereedschap nodig. Juiste connector plus de software.Die afstelling moet ik zelf nog eens nakijken, want ik heb inderdaad het idee dat het niet 100% is.
Maar dat doe ik gewoon lekker zelf(kan m'n dealer ook niet op z'n kop krijgen)
Niet dat ik een dyno heb hoor, maar volgens mij is het gewoon de sync goed zetten en/of de secundaire kleppen stellen.
~Wullebolle schreef op 20 mei 2009 @ 21:08:
Iemand ervaring met een powercomander erop? Niet voor de power, maar wel voor de zuivere afstelling?
Heb namelijk een Suzuki V-strom 650 uit 2004 gekocht!
Onlangs al even hier gepost, maar vanaf dinsdag zullen jullie me hier vaker tegen komen...
Heb namelijk een Suzuki V-strom 650 uit 2004 gekocht!
Zal me even kort voorstellen:
Frank, 21 jaar jong woonachtig in Zwolle.
Rij 25.000km per jaar aan woon/werk kilometers en natuurlijk ook voor de fun op een mooie zondag.
De goeie ouwe IJssel. Mooie foto's hoor.
Even een andere vraag. Mijn koppeling rammelt nog al. Als ik de handle in knijp is het vrijwel verdwenen. Nu weet ik wel dat dat eigenlijk niet zoveel problemen kan opleven maar zijn er meer 650 blokken die dit kennen? Die van mij heeft nog geen 4k gelopen dus daar kan het eigenlijk niet aan liggen.