Suzuki VX 800 dynamo kabel

Grokoe

MF'er
13 dec 2020
48
23
Ik heb mijn stator vervangen bij de de VX maar moet nu de kabels weer terug plaatsen. Heb de oude kabel doorgeknipt om de oude statorkabel makkelijker te kunnen verwijderen.
Het liefst zou ik de stekkers van de nieuwe stator gebruiken maar
deze gaan niet door de minimale opening langs de startmotor. Heeft iemand ervaring met het verplaatsen van de kabel. Ik zat te denken om deze door het kleine deksel achter het dynamodeksel naar buiten te leiden.
 
Dan moet het zo functioneren.
Dan hoop ik dat het oorspronkelijke probleem opgelost is.
De motor slaat af naar circa 15-20 km. Spanning is dan compleet weg.
Laatste keer teruggelopen kreeg de motor niet meer aan de praat. Thuis gekomen even laten staan, weer geprobeerd en kon weer starten.
 
Dan moet het zo functioneren.
Dan hoop ik dat het oorspronkelijke probleem opgelost is.
De motor slaat af naar circa 15-20 km. Spanning is dan compleet weg.
Laatste keer teruggelopen kreeg de motor niet meer aan de praat. Thuis gekomen even laten staan, weer geprobeerd en kon weer starten.
Das idd een symptoom van defect laadsysteem.
 
Ga weer een ritje maken en hoop dat ik nu niet meer kom te staan. Raar is wel dat de motor dan na uitval later wel start. Accu zou dan nog steeds te zwak moeten zijn om te starten.
 
Laatst bewerkt:
Ga weer een ritje maken en hoop dat ik nu niet meer kom te staan. Raar is wel dat de motor dan na uitval later wel start. Accu zou dan nog steeds te zwak moeten zijn om te starten.
Accu wordt langzaam leeggetrokken.
In rust komt ie weer wat bij, net genoeg om 1x te starten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan