sv 650s waarschijnlijk te koop

je-oentje

Die hard MF'er
12 jun 2005
327
0
Arnhem
HET MOET NU TOCH GEBEUREN>>>ME TROUWE SV GAAT WEG!!!

Door prive omstandigheden moet ik mijn (dit jaar aangeschafte) te koop aanbieden.


Sv 650 s kleur blauw (voor de kleuren doven onder ons)
op het kenteken staat bouwjaar 21 feb. 2004
dit komt omdat de motor toen op de weg gekomen is en dit een demo model in de showroom is geweest....Hij komt bij jan van someren vandaan.

De motor is helemaal orgineel...had er nog wat aan willen doen maar dat is er niet van gekomen.

korte beschrijving.


* km stand 7500 (counting bij mooi weer)
* 21-02-2004 op kenteken
* banden in goede staat (1e set)
* ketting en wielekes met tandjes ook goed (1e set)

beschadigingen zijn er natuurlijk altijd te vinden......maar geen grote, absoluut niet.
Geen 2e zo mooi te vinden met deze km-stand
Altijd rustig bereden(vorige eigenaar had hem net ingereden)


full
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het probleem niet en heb ik ook niets mee te maken. Het is in iedergeval een mooie motor dus verkopen zal niet zo moeilijk zijn. Geen idee van de prijs, maar wie weet schijnt dadelijk de inwendige zon weer en kan/mag je hem gewoon houden. :Y Maar ik kan me de zorgen voorstellen. Hebben we allemaal wel eens.

Verkopen kan altijd nog lijkt me. Rustig afwachten.
Sterkte met ?
 
jammer.. '(
is een mooie moto.. :9~

wat is je vraagprijs (als je 'm uiteindelijk toch moet verkopen)?? of heb ik erover heen gelezen..??
niet dat ik zelf geinteresseerd ben.. maar voor anderen :)
 
jammer.. '(
is een mooie moto.. :9~

wat is je vraagprijs (als je 'm uiteindelijk toch moet verkopen)?? of heb ik erover heen gelezen..??
niet dat ik zelf geinteresseerd ben.. maar voor anderen :)

Ja jullie hebben alle twee gelijk...prijsie staat er niet bij....vind het moeilijk een prijs te vragen...zie zoveel verschillende prijzen..
maar goed zat zelf aan 4250 vrpr te denken.....en ben ik ruig bezig en schrik ik iedereen af..
Heb er trouwens nog meer hoor....mooie foto's :Z

full
 
Nette fiets met een lage kilometerstand. Moet geen probleem zijn lijkt mij.

Succes met de wellichte verkoop ;)
 
Problemen zijn altijd k*t, en er staan al aardig wat SV's tekoop.

Maar problemen zijn er om opgelost te worden! :Y Dus "up & go van Libero!", kick! Trouwens mooie km-stand.. :]
 
Ja jullie hebben alle twee gelijk...prijsie staat er niet bij....vind het moeilijk een prijs te vragen...zie zoveel verschillende prijzen..
maar goed zat zelf aan 4250 vrpr te denken.....en ben ik ruig bezig en schrik ik iedereen af..
Heb er trouwens nog meer hoor....mooie foto's :Z

(Afbeelding)
Inderdaad.. Wat een mooie foto! :)
 
Het is idd een hele mooie motor, en met een hele lage km-stand. Maar waarom deed de vorige eigenaar hem eigenlijk weg? Het is een demo-fiets dus er zijn in zijn demo-tijd al wat km's mee gemaakt (of zijn ze alleen om op te zitten :? ) En jij bent dus al de 2e eigenaar. Ik heb dit niet bedoeld als een verziekende post, dus als je liever hebt dat ik het weghaal dan lees ik het wel in m'n mail ofzo.
 
Het is idd een hele mooie motor, en met een hele lage km-stand. Maar waarom deed de vorige eigenaar hem eigenlijk weg? Het is een demo-fiets dus er zijn in zijn demo-tijd al wat km's mee gemaakt (of zijn ze alleen om op te zitten :? ) En jij bent dus al de 2e eigenaar. Ik heb dit niet bedoeld als een verziekende post, dus als je liever hebt dat ik het weghaal dan lees ik het wel in m'n mail ofzo.

Nee ben je gek...hoe meer vragen hoe beter.

Hij heeft alleen in de winkel gestaan om er op te zitten...er zijn daar geen km gemaakt.
De eerste beurt heeft hij hier bij roadrunner in velp gehad...
En tot slot je laatste vraag waarom de vorige eigenaar hem weg deed was omdat hij ging trouwen en ging verhuizen....de motor stond bij zijn ouders in de garage en had geen zin meer om iedere x heen en weer te rijden.
Laten we zo zeggen dat ik hem weg doe omdat ik waarschijnlijk meubels van moet kopen ;( ;( ben er echt ziek van als hij weg moet...maar ja het zij zo.
nu weet iedereen geljk waarom de motor waarschijnlijk weg gaan ;)
 
Laten we zo zeggen dat ik hem weg doe omdat ik waarschijnlijk meubels van moet kopen ;( ;( ben er echt ziek van als hij weg moet...maar ja het zij zo.
nu weet iedereen geljk waarom de motor waarschijnlijk weg gaan ;)

ik heb nog wel een leuke draaistoel en een sidetable staan waar ik niks meedoe
O-)
 
Nee ben je gek...hoe meer vragen hoe beter.

Hij heeft alleen in de winkel gestaan om er op te zitten...er zijn daar geen km gemaakt.
De eerste beurt heeft hij hier bij roadrunner in velp gehad...
En tot slot je laatste vraag waarom de vorige eigenaar hem weg deed was omdat hij ging trouwen en ging verhuizen....de motor stond bij zijn ouders in de garage en had geen zin meer om iedere x heen en weer te rijden.
Laten we zo zeggen dat ik hem weg doe omdat ik waarschijnlijk meubels van moet kopen ;( ;( ben er echt ziek van als hij weg moet...maar ja het zij zo.
nu weet iedereen geljk waarom de motor waarschijnlijk weg gaan ;)

roadrunner in velp => :}

Maar het is wel duidelijk zo, succes met de verkoop ;)
 
Niemand interesse in deze mooie fiets???

mijn SV bevalt mij ook prima!!

dit is een hele mooie prijs voor deze net uitziende fiets met lage km's !! en ik kan het weten!



TS, suc6 met de verkoop! :]
 
Niemand interesse in deze mooie fiets???

mijn SV bevalt mij ook prima!!

dit is een hele mooie prijs voor deze net uitziende fiets met lage km's !! en ik kan het weten!



TS, suc6 met de verkoop! :]
Bedankt voor de steun in de welbekende rug :}
 
kom op mensen.
Tot zeer grote spijt moet de motor gewoon weg...doe eens een goed bod dan kijken we wel of we tot elkaar komen, dit jaartal en deze km stand zijn er weinig.
Hij verkeert gewoon in superstaat
 
Terug
Bovenaan Onderaan