TwoDegrees
MF veteraan
Deze net ingereden sv1000s, met 96000km staat te springen voor een nieuwe eigenaar. Het is het mooie K3 model, waar de uitlaten in lijn staan met de fiets.
De 120pk sterke dynojet bank afgestelde SV heeft net een beurt gehad: TBs gesycned, nieuwe olie met filter, een nieuwe accu (na 5 jaar mag het wel eens) en de koplamp heeft 2 nieuwe bolletjes erin zitten voor een goed zicht.
Er zitten spiegel verbreders op de sv op net iets meer te zien dan je eigen elleboog.
VOor het betere stopwerk zitten er stalen remleidingen voor en achter op de SV.
Voor het betere bochtenwerk is de voorvering uiterust en afgesteld met hyperpro.
Het geluid van een twin is machtig en met een stel amerikaanse rvs Yoshimura's, is het volle bak genieten en niet alleen in tunnels.
Het ploffen van de motor heb ik opgelost door het PAIR systeem af te doppen met een M10 bout. Geen plof (vinden de uitlaten niet leuk) en geen foutmelding.
De ketting zit er ook nog op en is goed gesmeerd. Deze gaat nog genoeg km's mee voordat je deze moet vervangen.
De bandjes voor en achter zijn het Metzelers Interacts.
Deze SV is een wonderbaarlijke 2-pitter. Hij laadt zich prima rustig rijden en is een fijne motor om mee te toeren. De handvatverwarming helpt hier ook bij en is fijn als het onder de 15 graden is!
Als je de bochten wilt zoeken laat deze SV zich goed op een oor leggen en knee-downs zijn absoluut geen enkel probleem.
Het gas open gooien zorgt voor aan baklading aan vermogen die heerlijk lineair uit het blok komt. 0-100 onder de 4 seconden. Het is heel voorspelbaar en hij houdt net niet het voorwiel aan de grond bij volgas.
Het is een allemans vriend en weer of geen weer: starten en lopen.
Word jij de nieuwe baas van deze 2 pitter?
ps.: de orginele uitlaten krijg je er ook bij (voor als je het circuit op wilt).
De 120pk sterke dynojet bank afgestelde SV heeft net een beurt gehad: TBs gesycned, nieuwe olie met filter, een nieuwe accu (na 5 jaar mag het wel eens) en de koplamp heeft 2 nieuwe bolletjes erin zitten voor een goed zicht.
Er zitten spiegel verbreders op de sv op net iets meer te zien dan je eigen elleboog.
VOor het betere stopwerk zitten er stalen remleidingen voor en achter op de SV.
Voor het betere bochtenwerk is de voorvering uiterust en afgesteld met hyperpro.
Het geluid van een twin is machtig en met een stel amerikaanse rvs Yoshimura's, is het volle bak genieten en niet alleen in tunnels.
Het ploffen van de motor heb ik opgelost door het PAIR systeem af te doppen met een M10 bout. Geen plof (vinden de uitlaten niet leuk) en geen foutmelding.
De ketting zit er ook nog op en is goed gesmeerd. Deze gaat nog genoeg km's mee voordat je deze moet vervangen.
De bandjes voor en achter zijn het Metzelers Interacts.
Deze SV is een wonderbaarlijke 2-pitter. Hij laadt zich prima rustig rijden en is een fijne motor om mee te toeren. De handvatverwarming helpt hier ook bij en is fijn als het onder de 15 graden is!
Als je de bochten wilt zoeken laat deze SV zich goed op een oor leggen en knee-downs zijn absoluut geen enkel probleem.
Het gas open gooien zorgt voor aan baklading aan vermogen die heerlijk lineair uit het blok komt. 0-100 onder de 4 seconden. Het is heel voorspelbaar en hij houdt net niet het voorwiel aan de grond bij volgas.
Het is een allemans vriend en weer of geen weer: starten en lopen.
Word jij de nieuwe baas van deze 2 pitter?
ps.: de orginele uitlaten krijg je er ook bij (voor als je het circuit op wilt).
Laatst bewerkt: