Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hebben we nooit problemen met onze SV ????
De Kale
Wat voor banden pluggen jullie eronder, en hoe bevallen die ????
De Kale
OWke das jammer, vind die devil super gaaf!!!!!!!!
Het choke probleem kan aan de afstelling liggen van de carb's. zou ik ff na laten kijken.
Dat soms moeilijk schakelen moet je ff wat beter uitleggen
Polleke
Hey Pedor ff een fraagje aan jou!!
Ik heb ook die indertail besteld, ik krijg hem ongespoten....
Is het denk je mogelijk om de gaatjes waar de richting aanwijwijzers door komen dicht te maken. Ik wil namelijk mijn kleine pinkers gebruiken.
Daarnaast lijkt het me er wel strak uitzien zonder de pinkers erop.
Let me know
Polleke
Volgens mij kon je hem ook bestellen zonder knippergaten, maar als je hem toch nog moet spuiten kan je volgens mij met een beetje polyestergaas e.d. wel dicht krijgen. Anders moet je Fighternorrie heel lief om advies vragen, die zit in die tak van vaksport
Hey leuk topic! Hier onder mijn motor inclusief moi. Dit was in April 2004 in de Zuid-Limburg Het was erg koud, zo koud dat de ijspegels aan m´n tent hingen ´s ochtends
(Afbeelding)
M´n SV heeft de volgende aanpassingen:
[*] Laser uitlaat (met DB killer is luid genoeg )
[*] Mono Seat van MDI
[*] Dark smoked dubbel bubble ruitje
[*] Platte knipperlichtten voor
Ik heb reeds een nummerplaat-frame waarop kleine knippers gepaatst zijn, maar die moet ik nog even bevestigen.
Ik heb 2 probleempjes met de SV:
[*] Altijd starten met de choke (dus vaak ook zomers)
[*] Soms heel moeilijk schakelen
Misschien weet iemand hier wat je hieraan kunt doen
Mark
Ik heb 2 probleempjes met de SV:
[*] Altijd starten met de choke (dus vaak ook zomers)
[*] Soms heel moeilijk schakelen
Misschien weet iemand hier wat je hieraan kunt doen
Mark
Hebben we nooit problemen met onze SV ????
De Kale
Bevroren carbs helaas maar al te vaak in dit weer... nog een reden waarom ie binnen staat trouwens, moet dringend is voor zo'n carb-heater setje gaan kijken
Dat met choke starten moet bij de mijne ook altijd, komt gewoon omdat het toerental lekker laag staat afgesteld, heb er geen last van, gewoon de choke op en zodra je weg rijdt er na 10 meter weer af.
Dat van dat schakelen is een bekent probleem bij svtjes, ook willen ze nog wel eens uit de versnelling schieten.
Dat zware schakelen kan te maken hebben met dat Suzuki nog al zuinig is met fabrieksmatig vet aanbrengen het kan dus zijn dat je het asje van het schakelpookje ff moet loshalen en moet voorzien van een klodder vet zodat deze weer soepel loopt.
Als hij vaak uit z'n versnelling schiet, met name van 1 naar 2 moet meestal je koppeling ff opnieuw netjes afgesteld worden.
Het word nog vreemder...
Gebeurt me alleen wanneer ik aan het station aankom en achter de wagens stapvoets rijd, zolang ik op m'n gemakje kan bollen (en dus nog steeds onder de snelheidslimiet, begrijp me niet verkeerd ) kan ik kilometers en kilometers rijden zonder probleem, maar zodra ik daar kom begint ie te bokken