SXV topic 4

Heb je een machine met zo veel pk, vertand je m zo zwaar dat je daar niks meer van merkt. Ik snap t niet? :?

Standaard is ie 16-46, ik heb nu 17-46 wat gelijk is aan 3 tandjes achter kleiner, maar dan vreed de ketting zijn geleider op.

Daarnaast was hij nog vertand zoals Akexander de Haan hem gebruikte tijdens wedstrijden, enorm kort dus. Komt er nog bij dat ik een volledig titanium uitlaatsysteem van Scalvini erop heb zitten (meer power bovenin) en VanDeBosch nokkenas (ook weer meer power bovenin).

Enneh een wheelie op het gas in zijn 2 inclusief begrenzing van de gashendel lukt nog altijd.
En die gaat er binnenkort uit! *O*
 
Dennis, die 15-48 zijn die nog in goede/bruikbare staat? heb je er nu ook een andere ketting omheen liggen of paste dat nog? zou ik die 15-48 voor een mooi prijsje kunnen overnemen? ;)
 
Dennis, die 15-48 zijn die nog in goede/bruikbare staat? heb je er nu ook een andere ketting omheen liggen of paste dat nog? zou ik die 15-48 voor een mooi prijsje kunnen overnemen? ;)

Het voortandwiel die is niet veel meer, de 48 wel. 1000 km oud. PM maar!

Wilde eerst 17-48 rijden, maar dat paste niet met deze ketting, dus vandaar 46 achter. Dus ja oude ketting heb ik kunnen gebruiken.
 
Vandaag eindelijk mijn 17 tandsvoortandwiel erop gezet en een 46T achtertandwiel. Moet zeggen dat dat toch wat lekkerder rijdt dan 15-48.
Van de week nog even de gasbegrenzing eraf halen en hopen dat komend weekend nog een beetje weer wordt!

Past het tandwiel bij jou in 1 keer?
 
Dennis, die 15-48 zijn die nog in goede/bruikbare staat? heb je er nu ook een andere ketting omheen liggen of paste dat nog? zou ik die 15-48 voor een mooi prijsje kunnen overnemen? ;)

Ik rij nu met 15/46 maar dat is al niet meer normaal, haha. Heb ook nog 48 liggen, ookmaar is proberen met 15 voor :P
 
Ja en nee

Heb naast de achterbrug aanpassen ook mijn moeten aanpassen, 1mm eraf geschuurd.
Ik had wel veel aan die howto van je!

Ja ok. Ik heb ook wat van de brug moeten halen. Maar de spline bij mij ging veel te strak, dus heb met een diamantvijltje de spline iets ruimer gemaakt..... Teringwerkje was dat :(
 
Ja ok. Ik heb ook wat van de brug moeten halen. Maar de spline bij mij ging veel te strak, dus heb met een diamantvijltje de spline iets ruimer gemaakt..... Teringwerkje was dat :(

Ooh jaa het tandwiel ging er idd wat lastig op! Maar ik heb met een grote dop en een hamer hem er gewoon op getikt! :+ En eraf halen met een poelietrekker!

Maar ik ben er wel veel langer mee bezig geweest dan ik had gedacht!
 
Ooh jaa het tandwiel ging er idd wat lastig op! Maar ik heb met een grote dop en een hamer hem er gewoon op getikt! :+ En eraf halen met een poelietrekker!

Maar ik ben er wel veel langer mee bezig geweest dan ik had gedacht!

Trouwens Alice Racing verkoopt nu ook 17T voortandwielen en heb zo het idee dat die beter moeten passen. Die zijn ook van Renthal. Daar zitten ook van die gaatjes in voor gewichtsbesparing.
 
Trouwens Alice Racing verkoopt nu ook 17T voortandwielen en heb zo het idee dat die beter moeten passen. Die zijn ook van Renthal. Daar zitten ook van die gaatjes in voor gewichtsbesparing.

Ok, schijnt dat die van Talon altijd wat strakker gaan..
Ik was het langst bezig met die spline, voor de rest had ik hem er zo tussen zitten :)
 
je hebt een 550 toch? moet makkelijk kunnen dan.. met een ruk aan het stuur en beetje gedoe gaat hij in de 4 ook nog zonder koppeling bij mij.. en ik weeg toch een dikke 100kg
 
Terug
Bovenaan Onderaan