T.K.: Blauw/witte kopkuip GSX-R 1998 Nieuw!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja sorry man, bietje veul aan de kop zouden ze inj drenthe zeggen :)

wil 'm nog steeds hebben hoor, mail me nog ff je nr dan spreken we volgende week ff af in a'dam, is het maar rond.
 
Hé Bas, ik heb geen framenummer, maar ik heb wel een uitdraai liggen van een testbank.
Topsnelheid is 245 km/u, koppel is 96Nm en het vermogen kom ik niet helemaal uit.
Er zit trouwens ook een groter tandwiel op aan de achterkant, waarschijnlijk is hij mede daarom zo fel ;)


Toch wel 'n framenummer: js1ad311200103189
Geïmporteerd op 15-08-2003
 
hey pepijn en ja hoor, het is'm hahahahaha echt TE bizar! Ik mail je zo nog ff wat piccies van je gecrashte totalloss Suus plat in de bocht op Zandvoort hahhaaa....
 
Kuip verkocht!!!!

Slotje!!!!

@monsterrr, echt te bizar! Mooie foto's by the way!!!!!
 
hahahha, ff voor de geinteresseerden: Ik zocht een topkuip voor de Srad 600 die ik had gekocht met schade..

Blijkt dat Hummer die de topkuip verkoopt, de vorige eigenaar te zijn van het beestje :)

Hij is door de verzekering totall loss verklaart, en ik rij er de ZAC mee lol.

En zeg nou zelf: what are the odds?
 
hahahha, ff voor de geinteresseerden: Ik zocht een topkuip voor de Srad 600 die ik had gekocht met schade..

Blijkt dat Hummer die de topkuip verkoopt, de vorige eigenaar te zijn van het beestje :)

Hij is door de verzekering totall loss verklaart, en ik rij er de ZAC mee lol.

En zeg nou zelf: what are the odds?




Als er weer 'n ZAC is, kom ik, als ik kan, ff langs. Kijken hoe het 'bbestje het er vanaf brengt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan