T.K. onderdelen (SC57uspd vork+klauwen,Cup-demper)

:z :z

- CBR1000RR4 upside-down voorvork 855,-
- CBR1000RR4 radiale remklauwen 265,-
- CBR1000RR4 orginele uitlaatsysteem 425,-
- SC33 Linker clip-on 30,-
- LaserHotcam KNMV-CUP demper 245,-
- SC28,SC33 remklauwen 100,-
-ZX-6R wave-schijven (NIEUW!!) 425,-

Is er dan echt niemand die er ook maar iets intresse in heeft?? :?
 
Door RVF750R op 14-01-2005 11:52



hallo Ruud,

Ik heb ooit een aanbod voor een set rc45 schijven van je gehad maar tot nu toe is het erg stil ;( , ik heb intussen de vork binnen en krijg over 2 weken de remklauwen ,clipons ,schijven van een sp1 en een sp2 voorwiel binnen, nu moet er in de fireblade vork 330mm schijven gemonteerd worden, SP1 schijven zijn 320mm,
heb jij toevallig een set RACE schijven liggen die op de sp2 velg passen (misschien passen de fire blade RACE schijven ook wel op deze velg.
Nu heb ik geinformeerd of ik ook 320 mm schijven kan gebruiken en dit moet kunnen, de blokken dragen geheel op de schijf, maar ik heb het liefst 330 zoals het hoort.

gr Rob
 
Laatst bewerkt:
Door RVF750R op 14-01-2005 11:52



hallo Ruud,

Ik heb ooit een aanbod voor een set rc45 schijven van je gehad maar tot nu toe is het erg stil ;( , ik heb intussen de vork binnen en krijg over 2 weken de remklauwen ,clipons ,schijven van een sp1 en een sp2 voorwiel binnen, nu moet er in de fireblade vork 330mm schijven gemonteerd worden, SP1 schijven zijn 320mm,
heb jij toevallig een set RACE schijven liggen die op de sp2 velg passen (misschien passen de fire blade RACE schijven ook wel op deze velg.
Nu heb ik geinformeerd of ik ook 320 mm schijven kan gebruiken en dit moet kunnen, de blokken dragen geheel op de schijf, maar ik heb het liefst 330 zoals het hoort.

gr Rob

Dag Rob, het aanbod geld nog steeds maar er is iets tussen gekomen (Lees-> Gestolen: CBR900 '95 Tiger SC282255131 MT-18-RB) dus moest even opnieuw inventariseren!! Zal alles even op de rails zetten en dan kom ik weer in de lucht.

Sorry voor alle ongemakken, :}
 
hallo ruud,

er staat STX20D op , maar het is een Suzuki 750 srad vork en wiel, er komt nu een rc50 vork in mijn motor.

gr rob
 
que? had je nou nog een voorvork?
Heb er alleen nog 1 van een GSX-R1000 '02, iets voor jou??

[TK] GSX-R1000 '02 voorvork

full
 
Hmm die waveschijven.....

Nieuw heb ik ze voor 363,- incl.btw (voor en achter!!)bij Ten Kate, dus denk dat je iets aan de te hoge kant zicht met je richtprijs. :+
 
Hmm die waveschijven.....

Nieuw heb ik ze voor 363,- incl.btw (voor en achter!!)bij Ten Kate, dus denk dat je iets aan de te hoge kant zicht met je richtprijs. :+
Orginele reactie!!!!.........zeker ook dit topic TK: Fireblade wave remschijven voor en achter gelezen *D

Die prijs is alleen voor licentiehouders :Y , en het gaat hier ook om volledig NIEUWE wave-schijven.

Maar je heb gelijk :} ik heb de prijs eventjes aangepast!!

Thanks,
 
Terug
Bovenaan Onderaan