T.K Sidi Vertebra 2, n.w in doos

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny Boy

banned user
22 feb 2006
1.997
0
zoetermeer
In de aanbieding, sidi vertebra 2 kleur zwart maat 46.
Helemaal nieuw, in doos met zelfs het labeltje nog aan de schoen en nooit buiten gedragen.
Zelf heb ik schoenmaat 44, maar dat paste al helemaal niet in zo'n Italiaans schoentje,Vandaar 46. De rede voor verkoop is dat ik ze toch te smal vindt voor m'n oer -hollandse bouwvakkers stampers. Waarschijnlijk had ik meer oog voor de verkoopster op dat moment, dan voor de schoenen. |( .
SIDI'S VERTEBRA 2 voor 125 eurrie's.

Wie O wie??? :W

 
In de aanbieding, sidi vertebra 2 kleur zwart maat 46.
Helemaal nieuw, in doos met zelfs het labeltje nog aan de schoen en nooit buiten gedragen.
Zelf heb ik schoenmaat 44, maar dat paste al helemaal niet in zo'n Italiaans schoentje,Vandaar 46. De rede voor verkoop is dat ik ze toch te smal vindt voor m'n oer -hollandse bouwvakkers stampers. Waarschijnlijk had ik meer oog voor de verkoopster op dat moment, dan voor de schoenen. |( .
SIDI'S VERTEBRA 2 voor 125 eurrie's.

Wie O wie??? :W
je hebt inmiddels mail
 
Als ik het goed begrijp is deze maat 46 gelijk aan een 'normale' maat 44? Anders heb ik eventueel wel interesse.
 
Is dit een waterdichte versie? :)
:N

Vertebra 2 is de race laars van Sidi. En racers rijden alleen bij mooi weer, natuurlijk. :P

Dat gezegd hebbend, kan ik uit eigen ervaring melden dat ze best redelijk vochtdicht zijn. Je kunt er geen uren mee door de regen rijden, maar tijdens een beperkte rit (half uur ofzo) blijven ze wel waterdicht. Daarna merk ik het toch niet meer, want dan is de regen al lang via mijn pak aan de bovenkant naar binnen gelopen. ;)
 
:N

Vertebra 2 is de race laars van Sidi. En racers rijden alleen bij mooi weer, natuurlijk. :P

Hij is (was?) ook te krijgen in waterdichte variant. Die heb ik. Hoorde ik ook pas toen ik ermee bij de kassa stond. De wachterdichte versie is net iets breder waardoor ie mij beter zat (ik heb brede poten).

En ik kan beamen dat ze waterdicht zijn ook. Ondanks dat ik een mooiweer rijder ben, ben ik 'al' 2x in een forse regenbui beland en heb ik 1x een halve toertocht in de regen gereden (gelukkig met regenoverall aan).. Mijn voetjes bleven lekker droog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan