T.K Suzuki gsx-r 600 srad Bj 2000

Duccie

MF veteraan
23 jul 2006
17.991
17
Huissen
Een vriend van me vroeg of ik via het MF zijn motor wilde verkopen,dus bij deze:

Te Koop hele mooie Suzuki gsx-r srad van het bouwjaar 2000 met slechts 8600 KM. op de klok.

Deze motorfiets verkeerd echt in nieuwstaat zit gewoon geen krasje op!!!!!!

Orginele uitlaat vervangen voor een leovinci met echt een super geluid

Voor de rest is deze motor geheel orgineel en in nieuwstaat!!!!!!!!!!!

De vraagprijs voor deze in nieuwstaat verkerende fiets is 6500 euro

Voor meer info kunt je mailen met kderksen76@hotmail.com
full
 
Mooie fiets, weinig km's trouwens,
Ik heb al 2 motoren dus een 3e is wat teveel van het goeie he

maar wat is de reden van verkoop?
De jongen waar hij van is heeft gewoon geen tijd om op deze bike te rijden,vandaar dat hij ndeze motor verkoopt

Hij doet eventueel ook zijn spidi pak wel,ook in de kleuren van de motor :9~
 
Hele mooie bike!! :Y

Niet om dit topic te verpesten, maar de vraagprijs is wel erg hoog :?
De prijs is de vraagprijs dus er kan nog wat af :Y

Maar ik denk als je deze motor in het echt zien vind je de prijs we rieel denk ik,motor is gewoon echt in nieuwstaat :}
 
wat is voor jou een reeele prijs dan, geef een richtlijn.
want ik vind het wel een kicken bike, moet ook nog m'n eigen motor verkopen dan krijg ik ook wat meer financiele ruimte
 
wat is voor jou een reeele prijs dan, geef een richtlijn.
want ik vind het wel een kicken bike, moet ook nog m'n eigen motor verkopen dan krijg ik ook wat meer financiele ruimte
Ik zal vanmiddag ff die vriend bellen en vragen hoeveel hij precies van de prijs af wil doen!!! :Y
 
Als de KM-stand klopt is 4900-5000 wel een goede prijs
:? Moet je eens kijken wat ze op marktplaats voor een srad van bj 98 vragen??? met een km stand van 30.000....

Deze heeft 8600 km gereden dus nog heel wat kilometers te gaan voor die op de 30k zit,maar denk persoonlijk dat je de motor toch eerst moet zien voor je wat over de prijs kunt zeggen,en nogmaals is de vraagprijs :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan