T-shirts tegen de APK

MrHawkeye

MF veteraan
9 mei 2002
49.353
14
In het kader van de anti APK beweging stel ik voor dat we met zn allen een T-shirt aantrekken over onze motorjassen met bedrukte teksten tegen de APK en de bemoeizucht van Brussel

Ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken?

Het lijkt me een prachtig gezicht allemaal motorrijders met T-shirts over hun motorjas met anti APK / Brussel teksten.

Ben benieuwd naar jullie gedachten hierover..

Aub beetje beschaafd houden.


MF gebruikers die mee doen

1 MRHAWKEYE
2 ROBZ0RZ
3 M00
4 ETPWN
5 BIKE_EXPLORER
6 DIRECTEUR
7 BIG SEXY (hempje met 2 gaten van voren)
 
Laatst bewerkt:
Pfff..NOG meer kosten ;( :P
Zeker ook nog BTW en verzendkosten betalen over de t-shirtjes ... no way :')
 
Laatst bewerkt:
Nu moet ik alleen gebruiker Tygertje te pakken zien te krijgen want haar man heeft zon drukkery en als er velen meedoen kunnen we vast een fikse korting krijgen
 
ben je al lid van de MAG ipv nu jet kalf verdronken, is de put te gaan dempen met t-shirts? Zij zijn al jaren actie aan het voeren, inclusief ride-outs naar Brussel.
 
Laatst bewerkt:
Bij de volgende ride out moeten we het parlement maar dicht timmeren totdat ze weer reëel na kunnen denken... wel met die achterbakse doorduwers erin natuurlijk.
 
mijn caravan moet straks ook voor de APK.Ga de hele vakantie ook met een T-shirt lopen tegen caravan apk.
Nee flauw.Goed idee.
 
Ik vind het een goed idee! Laat ze maar weten hoe wij erover denken! Ikzelf kan helaas niet meedoen aangezien ik mijn rijbewijs nog niet heb..
 
Kan ik ook een hemdje bestellen? Staat anders niet bij mijn slippers op de R1... Wil wel blijven poseren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan