't Zwolletopic #40! waar men verstandig wordt ;P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog maar .....

images


... te gaan
 
Ik had vanmiddag ook nog gereden op de dijk langs de Ijssel, zag hem liggen. Maar kon er nog gewoon voorbij rijden.
Ik ging eerder van en naar huis, anders was ik wel met jullie gegaan.
 
@Sander, dank voor je berichtje! Super dat dit mogelijk is! Als ik alleen een keuze kan maken, ga ik in opt aanbod van Marco. Hem ken ik al wat langer en dan is bekend toch iets prettiger �� .. Wel Super dat je de mogelijkheid hebt geboden! Waardeer ik!

@m@rco, ik kom dan wel weer es ff op de koffie bij je! Bij voorbaat dank voor het lenen!! ��
 
Middag allen *D

Piet: Ik heb ook geen motornavigatie, wel eens mijn telefoon in mijn tanktas gedaan (bovenop, achter een rits met doorzichtig plastic), op die manier kun je in ieder geval zien waar je heen moet. Nadeel is dat je geen voeding hebt dus niet lang werkt, en (waarschijnlijk) geen mooie kronkelroutes kan uitzoeken, maar voor van A naar B werkt het in ieder geval prima. :Y

Vorige week de Varadero verkocht. Omdat ik geen geschikte V2 kon vinden maar weer een 4 cilinder gekocht:
ae112b7b3d5115f61909fabb924b6b21.jpg


Afgelopen zaterdagmiddag rond 16.30 uur een MF'er gespot op de IJsselallee, een wit/rode CBR600 (ik geloof een F2). Sloeg vanaf het centrum gezien linksaf richting Hattem. Iemand van hier? :W
 
Middag allen *D

Piet: Ik heb ook geen motornavigatie, wel eens mijn telefoon in mijn tanktas gedaan (bovenop, achter een rits met doorzichtig plastic), op die manier kun je in ieder geval zien waar je heen moet. Nadeel is dat je geen voeding hebt dus niet lang werkt, en (waarschijnlijk) geen mooie kronkelroutes kan uitzoeken, maar voor van A naar B werkt het in ieder geval prima. :Y

Vorige week de Varadero verkocht. Omdat ik geen geschikte V2 kon vinden maar weer een 4 cilinder gekocht:
[afbeelding]

Afgelopen zaterdagmiddag rond 16.30 uur een MF'er gespot op de IJsselallee, een wit/rode CBR600 (ik geloof een F2). Sloeg vanaf het centrum gezien linksaf richting Hattem. Iemand van hier? :W

Mooie Hornet!

Heb wel een Honda, en reedt rond die tijd in Hattem, alleen op 'n andere CBR :+
 
Middag allen *D

Vorige week de Varadero verkocht. Omdat ik geen geschikte V2 kon vinden maar weer een 4 cilinder gekocht:
[afbeelding]

Afgelopen zaterdagmiddag rond 16.30 uur een MF'er gespot op de IJsselallee, een wit/rode CBR600 (ik geloof een F2). Sloeg vanaf het centrum gezien linksaf richting Hattem. Iemand van hier? :W

:+ _O- ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die uit die OP ? Dat zijn de verzamelpunten waar we meestel vertrekken (en waar we verzamelen) bij een tourtocht, niet specifiek mfmm :P


Idd. Want zo zijn ze afgelopen mfmm vertrokken bij mac noord in zwolle. Altijd het topic en eventuele verzamel topics in de gaten houden als er wat afgesproken wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan