't Zwolletopic #41! waar men verstandig is _o-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor een etentje zijn Mike en ik denk ook wel van de partij als leuk groepje komt. En oppas kan regelen voor de kleine meid.
 
Nu we het toch over het updaten v/d beginpagina hebben:

Foto800-ZHWGOVSI.jpg


Lekker gereden gister! Regen of geen regen :]
 
Kleding ''vloekt'' wel met de motor ;)

Ghe, zwart past overal bij.
Toch? O-)


Hij komt eerdaags nog even bij ons langs, gaat goed komen!

Ik wacht nog even tot TT een aanbieding tot die ik niet kan weigeren *D
Hm, iets met eerst nog even rustig aan doen voor de aankomende kleine gup.


Dat wordt dus een fluor gele helm en een geel 'ik-wilde-vroeger-al-politieagent-worden' hesje :+

Ja.
Want ik heb er altijd van gedroomd om motoragent te worden ;)

Foto800-A86BWFAS.jpg
 
Laatst bewerkt:
~
Ik wacht nog even tot TT een aanbieding tot die ik niet kan weigeren *D
Hm, iets met eerst nog even rustig aan doen voor de aankomende kleine gup.Nou, tot dinsdag dan! Geloof me, als die kleine gup er is ben je de Sjaak...... En ja, ik spreek uit ervaring.......
 
\
Ik wacht nog even tot TT een aanbieding tot die ik niet kan weigeren *D
Hm, iets met eerst nog even rustig aan doen voor de aankomende kleine gup.Nou, tot dinsdag dan! Geloof me, als die kleine gup er is ben je de Sjaak...... En ja, ik spreek uit ervaring.......

Ik kijk er nu al naar uit! ..

Misschien moet ik een doorzichtig plexiglazen ruitje in de topkoffer monteren.
Dan kan gup mooi mee tijdens de ritjes van barba papa :]
 
Belofte niet nagekomen :+ maar morgen update van de foto's in de OP
 
Laatst bewerkt:
De foto's in de OP van Aardbei en Patrick1991 zijn aangepast.
Binnenkort zal de OP ook een update krijgen. Hieronder een overzicht van mensen die volgens Tazz al langere tijd niet meer zijn geweest, staat er iemand in die er niet in hoort of staat er iemand niet in die er wel in moet, meld het!


Wat zijn de criteria om in de OP te staan?
Als het is op basis rijden met je MF-vrienden, dan kan je 90% eruit flikkeren.

De OP-ers die ik al ff niet mee gereden heb en niet heb zien posten in dit topic:
- bandiet600
- Bimotacorse
- Bok001
- DJCS
- Ectholian
- Gebbo
- japie b
- Jefta
- Kajotan
- LeonardWeijs
- Marten79
- Maximus Decimus
- Nickz
- RianR
-
 
Je mag mij ook wel uit de OP verwijderen :Y
Lees en post af en toe nog wel wat mee maar heb al 2 jaar niet meer met MF Zwolle meegereden volgens mij :+ en voorlopig zal dat ook nog niet gebeuren, hooguit een snert-ritje :Y
 
Je mag mij ook wel uit de OP verwijderen :Y
Lees en post af en toe nog wel wat mee maar heb al 2 jaar niet meer met MF Zwolle meegereden volgens mij :+ en voorlopig zal dat ook nog niet gebeuren, hooguit een snert-ritje :Y


Niet mee rijden was geen criteria..posten wel. Rij zelf ook zelden mee ivm werk.
 
Dank voor je antwoord. Criteria is er volgens mij niet echt, maar zo af en toe eens wat van je laten horen in dit forum is wel het minste wat je kunt doen.

Klopt helemaal...:-( dit seizoen denk 50 km gereden, iets met carburateurs en waardeloze afstelling ( synchroniseren en ultrasoon reinigen ook al 2 keer na de afgelopen winter. En heb ook zeer weinig gepost in het topic. Volgend seizoen meer geluk ;)
Aangezien je geluk moet afdwingen :P helemaal met een italiaan.
 
Klopt helemaal...:-( dit seizoen denk 50 km gereden, iets met carburateurs en waardeloze afstelling ( synchroniseren en ultrasoon reinigen ook al 2 keer na de afgelopen winter. En heb ook zeer weinig gepost in het topic. Volgend seizoen meer geluk ;)
Aangezien je geluk moet afdwingen :P helemaal met een italiaan.

Schrijf het maar weer af onder "karakter" :+
 
Gister heb ik het probleem dan eindelijk gevonden in de motor!!
Eerst eens de startmotor getest door deze direct aan te sluiten op de accu, sloeg gelijk aan, dus dit was het niet (gelukkig...), toen naar het start relais gekeken overbrugt maar deed nog niets... dus zou deze dan toch kapot zijn ?? dus maar eens even het relais door gemeten, bij contact uit had die netjes zijn 13 volt/ampere (geen idee welke ik moet hebben :+ ) maar als ik de motor op contact zette had ik ineens een waarde van 0.0 niets... toen ging er bij mij een klein lichtje branden en kreeg ik het vermoeden dat er ergens een kabelbreukje zat..., maarja probeer daar maar eens even snel achter te komen.
ondertussen al bijna de halfe motor uit elkaar gehaald en alle electra lag al bloot, zo beetje alles na gekeken behalfe de kabels die in mijn accu bak zaten (dom dom dom), want wat zag ik daar bij de aansluitingen van de pluskant, allemaal corrosie en een slechte contact verbinding, deze er afgehaald en opnieuw aangesloten en TADAA alles werkte *O*

Dus al met al heeft het me een nieuwe contactverbinding gekost en een heleboel ellende en werk bezorgd, maar het is nu opgelost en mijn electra is nu nog iets beter weg gewerkt is en wat meer uit het zicht :Y
 
ik lees wel; post niet zo vaak en heb het afgelopen jaar niet meegereden.. de foto zou eraf mogen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan