't Zwolletopic #41! waar men verstandig is _o-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer mag jij weer?
Ik ben vrijdagavond dan 2330 tot zaterdagochtend 0700 weer daaro.
Morgen, vrijdag en zaterdag gewoon overdag korte diensten. Voor volgende week nachtdiensten geclaimd aangezien ik de motor nog niet klaar heb en niet altijd een auto tot beschikking heb. :)
 
Morgen, vrijdag en zaterdag gewoon overdag korte diensten. Voor volgende week nachtdiensten geclaimd aangezien ik de motor nog niet klaar heb en niet altijd een auto tot beschikking heb. :)

Ah okej, ik zie je vast wel een keer verschijnen :9
Ik heb gewoon alle mogelijke diensten die ik kan geclaimd _O-, mooi even bijverdienen zodat ik met de SP het circuit op kan *O*
 
Laatst bewerkt:
Wat een weldadige stilte hier! Motor is in winterstalling, althans, onder 'n hoes, gedegradeerd tot tuinmeubel..
2 weken geleden verhuist naar ons nieuwe paleis in Kampen. De R6 van Zwientie staat in ons schuurtje geperst, van 't voorjaar de voilliere/houtenschuur aanpassen zodat onze 2 schatjes erin kunnen staan :)
Dus genoeg te doen. Nu nog even hopen op redelijk weer, dan rijd 'k mn CBR maar 's even naar Kampen toe.:)
 
Redelijk in de winterslaap, mag niet eens rijden op de brommert... iets met oldtimer enzo :X

Tijd voor een nieuwe brommer dus :+

Vandaag de SP maar op de bokken gezet en ontdaan van z'n accu..
Hopelijk begint het seizoen vroeg volgend jaar *O*
 
Tijd voor een nieuwe brommer dus :+

Vandaag de SP maar op de bokken gezet en ontdaan van z'n accu..
Hopelijk begint het seizoen vroeg volgend jaar *O*

:^ Wordt wel tijd voor een nieuwe, maar financieel wordt het hem eerst nog niet -O-
Maar we gaan volgend jaar zien :]
 
Van het weekend gereden op mijn nieuwe speeltje en onderuit gegaan dus die is ook weer ingewijd.

full
 
Gewoon in een bochtje onderuit gegaan. Alleen schakelpookje stuk en ik zelf een beetje spierpijn in de schouders en ja het staat op film alleen ging halverwege het schuiven de camera uit. :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan