't Zwolletopic #41! waar men verstandig is _o-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neej, maar ik wil je wel het een en ander uitleggen als je daar behoefte aan hebt :)

Ik wil niet lullig doen ofzo, maar met dergelijke tijden heb je zelf ook nog wel de nodige hulp nodig. Ik weet niet of het dan wel zo verstandig is om anderen "uitleg" te gaan geven, helemaal als je zelf nog niet zo goed weet hoe het "moet"...................ik zou dat overlaten aan de voorrijders. Als je je bij zo iemand meldt en je vertelt dat je graag wilt leren, dan denk ik dat je daar veel meer aan hebt.
Of schrijf eens in bij een CRT dag, dat kost wel meer, maar daar heb je marshalls bij je rijden die je precies kunnen vertellen hoe je de beste lijnen rijdt.............
 
Ik ga wel mee dan is vertrouwen gelijk weer weg O-)Ik had een andere foto verwacht :+

Nee hoor :+
Zolang ik nog niet de ervaring heb die jij hebt, heb ik nog steeds vertrouwen in mezelf :+

Gezellig wie gaat nog meer mee? Wel de toersessie voor mij, anders sta ik helemaal voor schut hahaha. En ist 1 sessie?

Ik, m'n pa, en nog een zooi vrienden, dus je gaat iig niet alleen ;)
 
Ik wil niet lullig doen ofzo, maar met dergelijke tijden heb je zelf ook nog wel de nodige hulp nodig. Ik weet niet of het dan wel zo verstandig is om anderen "uitleg" te gaan geven, helemaal als je zelf nog niet zo goed weet hoe het "moet"...................ik zou dat overlaten aan de voorrijders. Als je je bij zo iemand meldt en je vertelt dat je graag wilt leren, dan denk ik dat je daar veel meer aan hebt.
Of schrijf eens in bij een CRT dag, dat kost wel meer, maar daar heb je marshalls bij je rijden die je precies kunnen vertellen hoe je de beste lijnen rijdt.............

Ik heb me al wel flink verdiept in de theorie, maar ik moet het zelf nog toepassen, en daarbij niet de centjes gehad om nog een circuitdag los te doen waar ik het echt kon toepassen.

Iig de basis kan ik hem wel vertellen, dat is achter de marshall aanrijden :+
 
Ik wil niet lullig doen ofzo, maar met dergelijke tijden heb je zelf ook nog wel de nodige hulp nodig. Ik weet niet of het dan wel zo verstandig is om anderen "uitleg" te gaan geven, helemaal als je zelf nog niet zo goed weet hoe het "moet"...................ik zou dat overlaten aan de voorrijders. Als je je bij zo iemand meldt en je vertelt dat je graag wilt leren, dan denk ik dat je daar veel meer aan hebt.
Of schrijf eens in bij een CRT dag, dat kost wel meer, maar daar heb je marshalls bij je rijden die je precies kunnen vertellen hoe je de beste lijnen rijdt.............

Wil ook zeker keer zon CRT doen. Maar begin wel met deze.
 
[Mompelmodus] Ik ga me dit keer maar niet mengen in de discussie over circuit rijden als het gaat om niveau's etc...[/mompelmodus]
 
Ik wil niet lullig doen ofzo, maar met dergelijke tijden heb je zelf ook nog wel de nodige hulp nodig. Ik weet niet of het dan wel zo verstandig is om anderen "uitleg" te gaan geven, helemaal als je zelf nog niet zo goed weet hoe het "moet"...................ik zou dat overlaten aan de voorrijders. Als je je bij zo iemand meldt en je vertelt dat je graag wilt leren, dan denk ik dat je daar veel meer aan hebt.
Of schrijf eens in bij een CRT dag, dat kost wel meer, maar daar heb je marshalls bij je rijden die je precies kunnen vertellen hoe je de beste lijnen rijdt.............
im-with-stupid-facebook-timeline-cover.jpg
 
Ik wil niet lullig doen ofzo, maar met dergelijke tijden heb je zelf ook nog wel de nodige hulp nodig. Ik weet niet of het dan wel zo verstandig is om anderen "uitleg" te gaan geven, helemaal als je zelf nog niet zo goed weet hoe het "moet"...................ik zou dat overlaten aan de voorrijders. Als je je bij zo iemand meldt en je vertelt dat je graag wilt leren, dan denk ik dat je daar veel meer aan hebt.
Of schrijf eens in bij een CRT dag, dat kost wel meer, maar daar heb je marshalls bij je rijden die je precies kunnen vertellen hoe je de beste lijnen rijdt.............
Ieder jaar weer 't zelfde liedje rondom de LMD _O- volgend jaar kun je beter gelijk refereren naar een oud topic rond de LMD :+ 'in het land der blinden is eenoog koning'

Maar goed, uiteindelijk heb je bij een CRT dag (of racecracks oid) veel meer effectieve rijtijd voor je geld dan met de LMD :]
 
Ik wil niet lullig doen ofzo, maar met dergelijke tijden heb je zelf ook nog wel de nodige hulp nodig. Ik weet niet of het dan wel zo verstandig is om anderen "uitleg" te gaan geven, helemaal als je zelf nog niet zo goed weet hoe het "moet"...................ik zou dat overlaten aan de voorrijders. Als je je bij zo iemand meldt en je vertelt dat je graag wilt leren, dan denk ik dat je daar veel meer aan hebt.
Of schrijf eens in bij een CRT dag, dat kost wel meer, maar daar heb je marshalls bij je rijden die je precies kunnen vertellen hoe je de beste lijnen rijdt.............

Of je kan niet sneller of je durft niet sneller......dan is hulp van een voorrijder/marshall (daggie CRT) ook overbodig. ;)
 
Ieder jaar weer 't zelfde liedje rondom de LMD _O- volgend jaar kun je beter gelijk refereren naar een oud topic rond de LMD :+ 'in het land der blinden is eenoog koning'

Maar goed, uiteindelijk heb je bij een CRT dag (of racecracks oid) veel meer effectieve rijtijd voor je geld dan met de LMD :]

:^
 
Of je kan niet sneller of je durft niet sneller......dan is hulp van een voorrijder/marshall (daggie CRT) ook overbodig. ;)

Ik moet zeker sneller kunnen :Y
Heb ook veel fouten gemaakt toen :X

Mja, bij de LMD ga ik gewoon weer lekker gassen, iig kijken of ik het kan verbeteren (verwacht het wel:) ) En dan later in het jaar een circuitdag pakken
 
Ik moet zeker sneller kunnen :Y
Heb ook veel fouten gemaakt toen :X

Mja, bij de LMD ga ik gewoon weer lekker gassen, iig kijken of ik het kan verbeteren (verwacht het wel:) ) En dan later in het jaar een circuitdag pakken
Dan moet je je lekker op jezelf gaan richten ipv anderen gaan helpen :P
 
Ik moet zeker sneller kunnen :Y
Heb ook veel fouten gemaakt toen :X

Mja, bij de LMD ga ik gewoon weer lekker gassen, iig kijken of ik het kan verbeteren (verwacht het wel:) ) En dan later in het jaar een circuitdag pakken

je kan het beter andersom doen........... eerst circuitrijvaardigheid en daarna vlammen op Assen met de LMD

Kan je gelijk stoer doen over het resultaat tov vorig jaar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan