't Zwolletopic #41! waar men verstandig is _o-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op Spa is het ook koud :+

En ik heb helaas geen Cartegna centjes..
Alhoewel ik dat wel eens wil doen :9

oooohwwww..vergis je niet....in Spanje is het eind maart ook koud.
Heb vorig jaar een weekje op het circuit Alcarras gereden met 4 grd.
Maar dat is best te doen.......bandjes warmen wel op.

is er op circuit Lelystad niks te doen voor dat je naar Assen gaat?
Gertie weet welke organisatie daar zit
 
oooohwwww..vergis je niet....in Spanje is het eind maart ook koud.
Heb vorig jaar een weekje op het circuit Alcarras gereden met 4 grd.
Maar dat is best te doen.......bandjes warmen wel op.

is er op circuit Lelystad niks te doen voor dat je naar Assen gaat?
Gertie weet welke organisatie daar zit

Ik heb laatst iets gehoord over een CBT, dat leek me wel wat :)
 
oooohwwww..vergis je niet....in Spanje is het eind maart ook koud.
Heb vorig jaar een weekje op het circuit Alcarras gereden met 4 grd.
Maar dat is best te doen.......bandjes warmen wel op.

is er op circuit Lelystad niks te doen voor dat je naar Assen gaat?
Gertie weet welke organisatie daar zit

Op Lelystad is voldoende te doen het komende jaar. Je leert er lijnen rijden en op de juiste manier bochten aansnijden, bovendien vind ik het nog gezellig ook.
Het is deze club:
Motorcircuittraining – Voor een leuk dagje uit!
http://www.leukopdefoto.nl/motor-circuit-traing-lelystad-politiecircuit-21-september-2014-4241.html

deze vind ik zelf wel erg leuk. Dit is de openingsfoto van 21 september jl van de site: leukopdefoto.nl
 
Goh wat wordt er opeens weer veel gepost. :P


....en niet gereden........ Uit de schuur die motor, pak aan en gaaaaaaaaaaaas!! Excuses als pekel op de straat wordt niet geaccepteerd, na al die regen is dat beetje zout wel weg en als je van je verzekering niet mag rijden ook niet. Kwestie van een andere verzekering zoeken!

Helaas mag ik vandaag werken -O- dus ik trap hem morgen maar aan.....
 
Laatst bewerkt:
5 april is al een Cbt van motor versnel.

Heb ff geïnformeerd naar programma van zon dag:

Startpunt is de kantine van het P.I.V.M. (Politie Instituut Verkeer en Milieu), Eendenweg 12 te Lelystad (naast het vliegveld).
- Aankomst 12:00 uur.
- Om 12.15 uur wordt je verwacht in het theorielokaal. Hier worden de instructeurs voorgesteld. Vervolgens volgt een korte uiteenzetting over o.a. bochtenlijnen, apex, kijktechniek, grip, rijden op nat wegdek, het circuit en de procedures. Na afloop van de presentatie gaan de groepen gezamenlijk met hun instructeur naar de parkeerplaats. Van daaraf wordt in groepen vertrokken naar het circuit. De definitieve indeling van de groepen volgt binnenkort.
- De instructeurs zijn herkenbaar aan gele Motorrijschool Versnel-hesjes.
- Van 13.00 uur tot 17.00 uur vindt de cursus plaats. De training begint met een aantal demonstraties m.b.t. bermvlucht en hoe te remmen in een bocht.
- Tussen de sessies is er steeds 20 minuten pauze. Na de derde sessie is er een langere pauze. Neem evt. wat te eten mee voor in de langere pauze. Tijdens deze pauze zullen er een aantal demonstraties worden verzorgd.
- 17.00 afsluiting
 
5 april is al een Cbt van motor versnel.

Heb ff geïnformeerd naar programma van zon dag:

Startpunt is de kantine van het P.I.V.M. (Politie Instituut Verkeer en Milieu), Eendenweg 12 te Lelystad (naast het vliegveld).
- Aankomst 12:00 uur.
- Om 12.15 uur wordt je verwacht in het theorielokaal. Hier worden de instructeurs voorgesteld. Vervolgens volgt een korte uiteenzetting over o.a. bochtenlijnen, apex, kijktechniek, grip, rijden op nat wegdek, het circuit en de procedures. Na afloop van de presentatie gaan de groepen gezamenlijk met hun instructeur naar de parkeerplaats. Van daaraf wordt in groepen vertrokken naar het circuit. De definitieve indeling van de groepen volgt binnenkort.
- De instructeurs zijn herkenbaar aan gele Motorrijschool Versnel-hesjes.
- Van 13.00 uur tot 17.00 uur vindt de cursus plaats. De training begint met een aantal demonstraties m.b.t. bermvlucht en hoe te remmen in een bocht.
- Tussen de sessies is er steeds 20 minuten pauze. Na de derde sessie is er een langere pauze. Neem evt. wat te eten mee voor in de langere pauze. Tijdens deze pauze zullen er een aantal demonstraties worden verzorgd.
- 17.00 afsluiting

Klinkt als mooi gevulde dag, mischien wel mooi om met een clubje die kant op te gaan dan.
Hebben ze al meer datums voor die cursus op de site staan/die bekend zijn? , ik kan ze tot nu toe niet vinden :9

RBT | Motor Versnel - geen data?
Agenda | Motor Versnel - leeg?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan