't Zwolletopic #41! waar men verstandig is _o-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dyon welkom. 2 cilinders zijn bijna een must in zwolle;) Veel rijplezier allemaal, denk dat ik de mijne vrijdag we uit de winterslaap en naar Zwolle rij. Val inmiddels helaas een beetje uit de toon mbt type motor, hoewel het toch 2 cilinder is.
 
Dyon welkom. 2 cilinders zijn bijna een must in zwolle;) Veel rijplezier allemaal, denk dat ik de mijne vrijdag we uit de winterslaap en naar Zwolle rij. Val inmiddels helaas een beetje uit de toon mbt type motor, hoewel het toch 2 cilinder is.
Niks mis met een chopper .....
It's not what you ride, it's how you ride it!
Er zijn er die met supersports als een oud wijf de dijkjes rijden en dat wijten aan verkanting in de bochten, vering, vierkante banden, etc. Dan liever chopper-guy hieronder :)

chopperguy_be_rad_web.jpg
 
Volgend weekend eerst de uitlaat een klein stukje omhoog laten brengen, dan nog ff langs de testbank om de afstelling te optimaliseren. Moet per slot van rekening al die pk-monsters proberen bij te sloffen :+ :+ :+ ..........de plakbandjes zitten er al om.
Maar eerst de pekel van de straat en de temperatuur een stukkie omhoog.........
 
Volgend weekend eerst de uitlaat een klein stukje omhoog laten brengen, dan nog ff langs de testbank om de afstelling te optimaliseren. Moet per slot van rekening al die pk-monsters proberen bij te sloffen :+ :+ :+ ..........de plakbandjes zitten er al om.
Maar eerst de pekel van de straat en de temperatuur een stukkie omhoog.........

waar laat je dit doen?
 
Ik kan er vd week ook weer mee bezig, vanmiddag ff wat spulletjes laten bestellen voor de Diversion. Olie+filter en de uitlaat+kleppendekselpakking. Kan dat ding er weer ff tegen.

De VFR moet ik nog synchroniseren en de tank ontroesten, dus die blijft voorlopig weer ff stil staan vrees ik.
 
Mensen uit Zwolle, ik heb een vraag.

Ik woon sinds 2 maand op mezelf in holtenbroek in een appartement, en kan dus niet meer mijn motor hij huis hebben. Ik probeer via swz een garage of schuurtje te huren wat ook een beetje in de buurt is, maar tot op heden nog weinig succes.

Huurt iemand van jullie misschien ergens een garage of schuur in de buurt aa landen/stadshagen/holtenbroek, welke je bereid bent om te delen? Dan hoor ik dat graag! Natuurlijk deel ik mee in de kosten daarvoor :)
 
Ik ken het probleem, heb jarenlang in Holtenbroek gewoond. Ik heb daar ook nogsteeds een garagebox, maar ik heb er helaas geen ruimte meer over voor een extra motor :N Het is tegenwoordig 'onze' opslag van spullen tbv de TT camping en met daarnaast nog een aanhanger, een R1 en mijn VFR staat het hok vol.
 
Laatst bewerkt:
Een garagebox kan ik je helaas niet aan helpen.
Doe wel voorzichtig met boxen ergens op het industrie terrein.
Weinig sociale controle.
Zo is een vriend van mij binnen een week z'n boot kwijt geraakt.

En zo lees ik hier ook weer mee :-) ik heb me voorgenomen dit jaar wat meer ritten te gaan rijden.
2015 is me maar 1 keer gelukt,dat moet dit jaar vele malen beter.
De thermometer gaat weer boven de 10 graden uit komen... het begint weer te kriebelen. :]
 
Laatst bewerkt:
Een garagebox kan ik je helaas niet aan helpen.
Doe wel voorzichtig met boxen ergens op het industrie terrein.
Weinig sociale controle.
Zo is een vriend van mij binnen een week z'n boot kwijt geraakt.

En zo lees ik hier ook weer mee :-) ik heb me voorgenomen dit jaar wat meer ritten te gaan rijden.
2015 is me maar 1 keer gelukt,dat moet dit jaar vele malen beter.
De thermometer gaat weer boven de 10 graden uit komen... het begint weer te kriebelen. :]

Een garage op het industrie terrein is voor mij ook te ver weg, ik heb namelijk geen auto. Het moet dus ergens een garage zijn in holtenbroek, aa landen of stadshagen.
 
Editie: Opgelost!

Goedemorgen,

Is er op het moment iemand in Zwolle die mij uit de brand kan helpen met startkabels en een auto/accubooster. Sta met te lage accuspanning en Tuono's besluiten dan niet meer te starten '(
 
Laatst bewerkt:
Editie: Opgelost!

Goedemorgen,

Is er op het moment iemand in Zwolle die mij uit de brand kan helpen met startkabels en een auto/accubooster. Sta met te lage accuspanning en Tuono's besluiten dan niet meer te starten '(
Ik heb wel een startbooster, en ik woon in Zwolle....
Laat maar weten wat ik kan doen....
Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan