't Zwolletopic #41! waar men verstandig is _o-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles meer dan 1 cilinder is compensatie gedrag.

Een wijze uitspraak van een wijs man! Ik snap het wel een beetje, laatst reed ik op een K1600GTL en kon die motor niet goed begrijpen, te veel zuigers die op en neer dansen en dan nog steeds minder beleving dan een doorsnee FJR. Maar nu de politie deze ook in in motorvloot hebben ondergebracht snap ik je uitspraak des te meer! (Sorry Jeroen.....)
 
Een wijze uitspraak van een wijs man! Ik snap het wel een beetje, laatst reed ik op een K1600GTL en kon die motor niet goed begrijpen, te veel zuigers die op en neer dansen en dan nog steeds minder beleving dan een doorsnee FJR. Maar nu de politie deze ook in in motorvloot hebben ondergebracht snap ik je uitspraak des te meer! (Sorry Jeroen.....)
Jeroen heeft geen cilinders maar een wiel teveel :P

d6e69b045b0c51c60cb99544c6f396de.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo,vandaag de Boef op de testbank gehad bij VDB Works in Kuinre. Het was al niet echt slecht, maar van 115 achterwielpk's word ik wel vrolijk...............Het heeft even wat kluswerk gevergd, maar het resultaat is er dan ook naar.
De waardes op papier zijn erg goed, nu nog de praktijk en de rijdbaarheid proberen. Als het er morgen een beetje op lijkt qua weer, moet het maar een gaan gebeuren....... :] :]

full
 
Laatst bewerkt:
Zo,vandaag de Boef op de testbank gehad bij VDB Works in Kuinre. Het was al niet echt slecht, maar van 115 achterwielpk's word ik wel vrolijk...............Het heeft even wat kluswerk gevergd, maar het resultaat is er dan ook naar.
De waardes op papier zijn erg goed, nu nog de praktijk en de rijdbaarheid proberen. Als het er morgen een beetje op lijkt qua weer, moet het maar een gaan gebeuren....... :] :]

[afbeelding]

*O*
 
Vanmiddag nog ff naar Ten Kate geweest om te kijken bij de pitstop dag. En daarna ga je natuurlijk niet via de kortste weg terug naar Zwolle. Ik weet de exacte route niet meer, maar ik kwam op een gegeven moment uit bij Zaaldijk in Lemele :+ Toen naar Lemelerveld, binnendoor naar Heino en op naar Zwolle, want ik had nog meer te doen :P
 
Was mooi hè, bij Ten Kate!!
Gistermiddag ook even wezen kijken.
Nog effe staan kwijlen bij de testbank.
Wat een geweld!
 
Was zeker mooi bij ten kate en stond echt mooi spul, ducati's in de mooiste kleurencombinaties. Was helemaal geobsedeerd door een 1098 in Nicky Haden trim. Blijf die desmo machines toch het mooist vinden.

Word er vanmiddag nog gereden?
 
Gisterochtend ook nog even bij Ten Kate geweest. Geweldig!

Jammer dat ik op tijd stond en op tijd weer naar huis moest :(
 
En als laatste zijn er al wat persfoto's opgedoken van Lorenzo op z'n Ducati voor 2017.....

motocorsa-manigale-05.jpg


MotoCorsa-MANigale-03.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan