Neem aan dat diegene net even op dat rechte stukje het gas opengooide, met een supersport zit je dan zo op de 160. Niet echt heel gevaarlijk mits hij dat op het rechte stukje deed.
Het zijn inderdaad vaak de bewoners zelf die vaak te hard rijden en voor de politie is het lekker makkelijk cashen want bijna niemand houd zich er aan het snelheidslimiet (behalve bejaarden die het maar eng vinden zo'n dijkwegOverzichtelijk en breed zat idd. Zolang er geen fietsers en voetgangers zijn niks aan de hand.
Ik heb inmiddels al aardig wat beeldmateriaal van de bewoners die daar zelf veeeel te hard jagen. De bewoners die dus klagen dat er zo hard gereden wordt, en het liefst vermelden dat het om motorrijders gaat. Met zelfs uitschieters van 130 km/u. Harder ga ik er zelf ook niet..
Kan ook gewoon zo geflitst zijn, is mij ook overkomen op een stukje weg waar vaak te hard word gereden.Dat zou dan nog kunnen. Maar om een goede (geldige) meting te doen moet een agent volgens mij wel een tijdje erachter rijden. Of dat rechte stukje daar lang genoeg voor is, geen idee.
Geen idee of ze iedereen op de bon aan het slingeren waren, kan ook zijn dat ze alleen extremere gevallen eruit pikten.Niet dat ik me altijd aan de snelheid houd daar hoor, wij reden ook ~80 tot het moment dat we een (vermoedelijke) motoragent zagen[me="Destruction86"]ziet het wel als er post op de mat gaat vallen Dat zou dan m'n eerste boete zijn die ik met de motor gescoord heb, en ik rijd vrijwel overal te hard.[/me]
Geen idee of ze iedereen op de bon aan het slingeren waren, kan ook zijn dat ze alleen extremere gevallen eruit pikten.
Mij hadden ze toendertijd geflitst en gelijk achter me aan gegaan zodat ik gelijk mijn pasje kon inleveren.
Komt wel weer een andere motor, 4 cilinders trekken me toch niet zo. Na een tijdje gaat dat dan toch wel wat vervelen en de zin om motor rijden neemt dan ook af.. Dus dan m'n huidige motor maar weer omruilen voor een 2 cilinder.Motor verkopen? Daar wil ik niks van weten. Ik heb zelfs, een week na de verkoop van m'n VFR, weer een 2e motor gekocht (Diversion 900, ook al voorzien van MF sticker). Dat gaat waarschijnlijk betekenen dat de Div600 uiteindelijk de deur uit gaat, maar ik ga niet zomaar m'n Divje opgeven, eerst een seizoen met de 900 rijden en kijken hoe goed die echt is
De Div600 staat nu dus al wel in de winterstalling
K heb een potje van ten Kate, wit potje met geel spul dr in, geen idee hoe t heetWelke leder poets gebruiken jullie op de leren motorpakken ?
Of welke valt aan te raden ?
vraagje aan de kenners en weters
Ik wil mijn ZXR750 opnieuw laten afstellen op de testbank vanwege de open uitlaat en om te zien wat hij nog aan peekaatjes levert, gezien die er toch op gaat en ik wel het ultieme er uit wil halen is de vraag of er hier mensen zijn met ervaringen omtrent een Dynojet Stage I kit ?
Enige merkbare voordelen omtrent gasresponce en vermogenswinst ?
Of natuurlijk andere mogelijkheden en opties om de motor iets pittiger te maken?
Afgelopen zaterdag afscheid genomen van de CBF. In het voorjaar maar weer op zoek. Zit te denken aan een Suzuki RF900R.