Taal Gebruik Motor -Forum

(herhaaldelijk )vloeken is dat nodig!!!

  • niet nodig

    Stemmen: 27 23,5%
  • vind het storend

    Stemmen: 18 15,7%
  • maakt me niet uit

    Stemmen: 56 48,7%
  • doe het zelf ook

    Stemmen: 7 6,1%
  • doe het wel maar onbewust

    Stemmen: 2 1,7%
  • vind het niet asosiaal

    Stemmen: 5 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    115
Status
Niet open voor verdere reacties.

UPDATE

MF veteraan
6 mei 2002
1.453
0
Zwolle
He ik ben dan wel geen heilig boontje O-) O-) O-)
maar ik vind dat er teveel en te gemakkelijk gevloekt word op het forum :( .
ik kom het bijna in iedere topic wel tegen :( :( .

ben ik nu de enige die dat vind, of bevind ik met op het fotum tussen de aso's
daar worden tenslotte mensen die vloeken mee vergeleken.

Dus mocht je dit gelezen hebben.
probeer dan een beetje rekening met elkaar te houden
woede kun je op meerder manieren uiten dus......... *D *D *D
 
Laatst bewerkt:
Tsja, ik weet natuurlijk gelijk waar je op doelt.
Ik heb er niet zo'n moeite mee om iemands emoties door grof taalgebruik te begrijpen.
Als het echter niet nodig is mag het van mij wegblijven. Als ik op mijn vingers sla heb ik ook ineens geen zachte G meer hoor

Maak effe een polletje. (ik denk dat jij ook wel de optie "Hij weer?" er bij kan zetten)
 
doh

Ja als je iemand die zijn frustaties kwijt moet en dat gelukkig hier doet bij gelijk gezinden meteen tot aso bombadeerd ben ik blij om bij dit clubje aso's te mogen horen

imho maak je van een microbe een wereldbol

Schelden en vloeken en tieren voor de fun is not done, maar soms moet t kunnen
 
De verkrachting van "Onzen Nederlandschen Taal" door spel en schrijffouten stoort mij meer.
 
De verkrachting van "Onzen Nederlandschen Taal" door spel en schrijffouten stoort mij meer.

je bedoelt spel- en schrijffouten 8-)

En ik ben een verzamelingetje aan het aanleggen van de mooie "kemels" in een notepad file. En dan laat ik de "makkelijke" dt fouten die ik zie er nog uit want anders zat ik nu al aan 10 schermen vol ;)
 
doh

Ja als je iemand die zijn frustaties kwijt moet en dat gelukkig hier doet bij gelijk gezinden meteen tot aso bombadeerd ben ik blij om bij dit clubje aso's te mogen horen

frustraties ben je meestal al kwijt wanner je thuis achter de computer zit(in ieder geval al een beetje afgekoeld)
er zijn zelfs boeken geschreven met woorden die je in iedere woede uitbasting
of frustratie kan toepassen zonder vloeken.

Vloeken is ongepast en dus niet netjes dus.
 
Jij vindt ongepast bedoel je toch ?

[me]ReefeR haud er nu ofer op[/me]

oké nog eendje :+ dan, maar das echt de laatste,
[pffft modus]
Ik heb het nog niet over "gepast" gehad, heb je alleen proberen duidelijk te maken wat IK er van denk, zal me jeuken wat jij denkt en gepast vindt, het is je recht om op een publiek Forum je mening hierover te geven, maar probeer niet een ander van je "geloof" te overtuigen, doe ik ook niet zoals je merkt.
[/pffft modus]
Verder no hard feelings ;)
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 07 november 2003 00:41 schreef dennis Brouwer het volgende:
...
ben ik nu de enige die dat vind, of bevind ik met of het fotum tussen de asso's
daar worden tenslotte mensen die vloeken mee vergeleken.
...

Hmmm ik ben bang dat je als eindconconclusie van je polletje het volgende hebt:
Het MF is een aso-forum
:+

achja, ik lees er over het algemeen wel overeen..maargoed valt opzich (na het rij-excamen incidentje van vandaag) toch wel mee...
 
mhaaaaaaaaa ik til er niet zo zwaar aan . ik kan mij best wel eens voorstellen dat er af en toe een beetje stoom afgeblazen moet worden . (en als dat gebeurd met een beetje getier , mmjaa jammer dan ....)


trasos
 
oke,
in welke situatie vindt jij het gepast waneer een kind een tiener of volwassen eens lekker een potje begint te vloeken. ipv andere woorden toe te passen

Welke andere woorden denk je dan aan :?

Lekker vloeken en schelden is heel goed om je af te reageren, echt niks mis mee!

Kan me wel voorstellen als je erg gelovig bent, dat je je eraan stoort.
 
De verkrachting van "Onzen Nederlandschen Taal" door spel en schrijffouten stoort mij meer.


Op vrijdag 07 november 2003 00:56 schreef ir_fuel het volgende:je bedoelt spel- en schrijffouten 8-)

En ik ben een verzamelingetje aan het aanleggen van de mooie "kemels" in een notepad file. En dan laat ik de "makkelijke" dt fouten die ik zie er nog uit want anders zat ik nu al aan 10 schermen vol ;)

dit valt (stoort) mij ook erg op, ben niet perfect in nederlands (zeker wanneer het zoals hier informeel is, en ik soms nogal zinnen inkort,"spreektaal" gebruik of niet helemaal lekker lopend maak en het ook nogwel eens later op de avond (lees nacht) is). Vloeken stoor ik me niet echt aan, doe het zelf soms ook (de ene keer wat meer dan de andere keer). Stoor ik me er wel aan dan "lees" ik snel door.
 
Inderdaad steady eddy, daarbij zijn er maar heel weinig mensen die de Nederlandse taal correct schrijven/spreken, en op een forum dus niet over zeuren :X
 
Ik vind het pas echt a-relaxed worden als mensen gaan vragen wat het voordeel van een k&n filter is, of nog erger, iemand opent een topic en der beginnen er weer een paar flink offtopic door heen te ouwehoeren (whoops). ;) Dat werkt bij mij zeer demotiverend als Motor-forum gebruiker, jammer alleen dat de mods zich weinig van o.a. mijn commentaar aantrekken.

Nu weer echt on-topic:

Ik geef je een beetje gelijk, een vloek hier of daar kan geen kwaad maar vandaag stonden er wel een paar overdreven reactie's op. Vloeken in een topictitel lijkt me wat overbodig, uitzonderingen daargelaten.
Wat dat betreft zouden de mods er een scriptje overheen kunnen laten lopen.
 
Inderdaad steady eddy, daarbij zijn er maar heel weinig mensen die de Nederlandse taal correct schrijven/spreken, en op een forum dus niet over zeuren :X
wordt wel wat anders als het ik voor werk een verslag/rapport moet schrijven of andere officieel iets (wat ik regelmatig moet doen), maar zelfs dan zitten er nog wel eens foutjes in (heb er soms moeite mee). maar gelukkig is dit niet officieel dus hoef ik me er niet zo druk om te maken.
 
Waar iemand zich toch druk in kan maken :?
:Z

om kan maken :+

Ik erger me ook meer aan het slechte taalgebruik dan gevloek.
Er komen hier af en toe taalfouten voorbij :X
Laatste voorbeeld wat ik daarvan zag was het woordje 'aanwezig' geschreven als 'aanweezich'. Dat vind ik toch echt triest '(
 
je bedoelt spel- en schrijffouten 8-)

En ik ben een verzamelingetje aan het aanleggen van de mooie "kemels" in een notepad file. En dan laat ik de "makkelijke" dt fouten die ik zie er nog uit want anders zat ik nu al aan 10 schermen vol ;)
het weglaten van het streepje is een vergemakkelijking, net als dat het bij 's morgens en 's avonds weggelaten wordt. Regelmatig voeg ik ook komma's toe(,) terwijl er toch een koppelwoord staat. Om de leesbaarheid een beetje makkelijk te maken.

Gewoon simpel Nederlands, de fouten in vervoegingen, zelfstandige naamwoorden met dt, vanaf je 12de hoor je dat heel behoorlijk te weten. Aanhalingstekens, komma's en punten vind ik niet eens belangrijk.
 
Laatst bewerkt:
Heb er geen moeite mee zolang de scheldwoorden in de dikke van dale staan.

En wat versta je onder vloeken ?

Dit:

$%&^%(^))&()_*_*)_*(&&^%!@#$#$%#%^$

of

een vette paardelul in een golfje.

:+
 
Jij vindt ongepast bedoel je toch ?

[me]ReefeR haud er nu ofer op[/me]

oké nog eendje :+ dan, maar das echt de laatste,
[pffft modus]
Ik heb het nog niet over "gepast" gehad, heb je alleen proberen duidelijk te maken wat IK er van denk, zal me jeuken wat jij denkt en gepast vindt, het is je recht om op een publiek Forum je mening hierover te geven, maar probeer niet een ander van je "geloof" te overtuigen, doe ik ook niet zoals je merkt.
[/pffft modus]
Verder no hard feelings ;)

had liever niet gereageerd maar.....
Ik doelde meer op het idee dat we best rekening met elkaar kunnen houden. Ik ben helamaal niet bezig om iemand te overtuigen van geloof. En ja als dit soort dingen mij storen dan moet het voor jou een hint zijn om daar rekening mee te houden, maar aso's hebben daar geen boodschap aan he!

Verder was het idee om mensen die niet bevust vloeken daarop te wijzen dat het ook storend kan zijn (voor sommige motor-forum leden)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan