een 3 liter tankdop...
Maar hoe betaal je dan cash, ik citeer, altijd zittend op de motor aftanken
Het is een import ja, Italia. Maar dat zijn er wel meer..ook in de groep.
Die van jou is ook een apart kleurtje .
Is het idd geen import fiets met afwijkende tank ?
Zittend tanken en om te betalen afstappen en naar binnen lopenMaar hoe betaal je dan cash, altijd zittend op de motor aftanken
Weinig spannends aan de tankdop, doet naar mijn idee weinig mbt tankinhoud.Enigste wat ik kan bedenken is dat je aftermarktet tankdop een diepere hals heeft, zodat je een grotere luchtkamer maakt waar je geen benzine in krijgt omdat de lucht niet weg kan.
Soms hebben die halsen ook een lange en een korte kant,.. toevallig tankdop er verkeerd om opgezet ?
Heb je een foto of link van die aftermarket tankdop ?
Ik beweeg de motor ook van links naar rechts als hij bijna vol zit. Dan kan er nog 100ml extra in...geen 2,5 liter.Dat...
Ga eens tanken met de motor op de zijstandaard, kan zomaar 2liter schelen, en als je de motor ook nog een beetje schud als die bijna vol misschien wel 2,5liter
Ik betaal niet..Maar hoe betaal je dan cash, altijd zittend op de motor aftanken
Zittend tanken en om te betalen afstappen en naar binnen lopen
Als ik de tank mudjevol gooi met warm weer, dan stroomt bij de ouwe de benzine uit de tank, over de tere lak.
Bij de nieuwe zijkt het dan via het overloopslangetje op de grond.
Maar oké, liever dit dan voor de 5de keer de vangrail over naar die boer met motorzaagbenzine, Of een 6de jerrycan toevoegen aan mijn verzameling
Ga eens met een zwak magneetje eens langs de tank, wanneer deze overal plakt maar op een bepaald stuk niet dan zou daar een deuk kunnen zitten gevuld met plamuur.
Prutser
Weinig spannends aan de tankdop, doet naar mijn idee weinig mbt tankinhoud.
[afbeelding]
Kon je die in het verleden inleveren dan?Is gewoon hilarisch jonge, die gezichten van de tegenwoordige weldoorvoede, nergens gebrek aan en goed geregelde mensen, die echt niet snappen hoe dat tegenwoordig nog kan met al die hightech
Een oude barrel uit 88 die zijn tijd qua looks toendertijd al ver vooruit was.
Heb ie geen benzinemeter dan? Nee, alleen een benzinekraan. Motor is in onderhoud geweest en wilde even duftig knallen om te kijken hoe geweldig het liep.
Alleen de motorzaak had de kraan op reserve gezet met proefrijden. Dan draai je met proefrijden en prutprutprut de benzinekraan weer naar normaal, maar dan blijft het prut.
Hilarisch was ook het gezicht van de tankbediendejongen op mijn vraag of ik de jerrycan nog weer kon inleveren, NEE
(dat was een zwarte)
Kon je die in het verleden inleveren dan?
Ik laat er nooit op aankomen.
Mij zou het namelijk op het meest achterlijke moment overkomen
een 3 liter tankdop...
Binnenkant hals (wat je kunt zien door de tankdop) is misschien geen communicerend vat met de buitenkant (wat je niet kunt zien door de tankdop). Als dát nu drie liter is door een aftermarket tankdop... dan tja!
Die tankbediendejongen of de jerrycan? Indien het laatste, zwart maakt geen deel uit van de regenboog.Hilarisch was ook het gezicht van de tankbediendejongen op mijn vraag of ik de jerrycan nog weer kon inleveren, NEE
(dat was een zwarte)
Nja, de ene keer lig je te slapen, de andere keer rij je in een groep en verrekken ze te stoppen. Weer een andere keer waren we in Belgie op circuit Zolder.
Gaan we weg aan het eind van de dag. Jaaa, zegt Joris, we gaan in Nederland tanken en niet hier in Belgie want de pinpassen doen het hier in Belgie niet.
Ik zeg, heb ie dat wel goedBlabla, het zal wel. Anyway zijn we de grens over bij Valkenswaard, rij ikzelf een tankstation voorbij. Even iets te laat gezien, ach keren is ook zoiets, we pakken de volgende wel.
Helaas
Maakt toch niet uit wat zijn nationaliteit is? Het mag gewoon niet. Klaar.Hilarisch was ook het gezicht van de tankbediendejongen op mijn vraag of ik de jerrycan nog weer kon inleveren, NEE
(dat was een zwarte)
Maakt toch niet uit wat zijn nationaliteit is? Het mag gewoon niet. Klaar.