Target Blue Eye

GRRG

Zero DSR/X 2023
26 jun 2019
319
111
Hi All,

Ik wil een Target Blue Eye laten in bouwen in mijn motor. Op de website van Target staat een lijst met dealers.
Heb echter moeite met eentje te vinden die hem ook in een motor wil inbouwen.
Heeft iemand ervaring met een bedrijf die dit doet?
 
Zelf zou ik het nooit doen, maar dat heeft echt met geld te maken.

Spiegels en opletten.
13 jaar motorrijden en 10 jaar autorijden, 1x verrast en in 5 seconden opgelost.

Voor 30 euro is het een leuke gimmick en had ik het misschien gekocht.
Inderdaad opletten , maar zag hem echt niet staan in het struikgewas ! In 40 jaar auto en motorrijden eigenlijk niets , vorig jaar in 4 maanden tijd 2 stuks , 1x auto € 670,-( en 2 jaar proeftijd) en 1x motor €540,- had ik toen mijn target blue eye maar niet in de kast liggen maar op 1 van beide gemonteerd gehad :?
 
Ah het gaat niet om veiligheid maar om de boetes haha.

Dat haalde ik er even niet uit.

Tja ik rij over het algemeen gewoon niet te hard maar ik ben dan ook een watje.

13 jaar, 4 boetes van gemiddeld 2km te hard.
 
Inderdaad opletten , maar zag hem echt niet staan in het struikgewas !
Dat laseren doen ze vanaf relatief grote afstand toch? Dan gaan nog lang niet alle LEDs branden op dat apparaat? Negeer je dat dan niet automatisch, omdat hij wel vaker (verwacht ik) meldingen geeft van agenten die ergens om de hoek aan de koffie zitten, en dus maar een of 2 LEDjes laten branden?

Het is een grappig stukje techniek hoor (voor wel erg veel geld), maar ik twijfel zo aan het nut.
 
Dit soort apparaten maken je een slechtere chauffeur.
Als je te snel wil rijden moet je ook op zijn minst alles goed in de gaten houden.
Ik ken meerdere mensen die vaak te snel rijden maar nauwelijks boetes hebben.
Door snelheidsovertredingen te vermijden in risico gebieden en goed uitkijken voor agenten (en overig verkeer).
 
Dat laseren doen ze vanaf relatief grote afstand toch? Dan gaan nog lang niet alle LEDs branden op dat apparaat? Negeer je dat dan niet automatisch, omdat hij wel vaker (verwacht ik) meldingen geeft van agenten die ergens om de hoek aan de koffie zitten, en dus maar een of 2 LEDjes laten branden?

Het is een grappig stukje techniek hoor (voor wel erg veel geld), maar ik twijfel zo aan het nut.

De Target Blu Eye is dan ook niet bedoel tegen laser controle. Daarvoor heb je echt een Laser shield nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan