Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Al geprobeerd opnieuw te calibreren?Ik heb een tuono v4 bj 2012 en daar van werkt de tc niet meer van , ik maakte een wheelie en van af dat moment als ik de motor start doet hij het even maar gaat daarna uit en kan ik hem niet meer instellen .Het lampje blijft dan gewoon branden .
Zal dat kunnen helpen kan het proberen kan volgens mijn geen kwaadAccu even afkoppelen?
Ja weet ik maar ook dat helpt nietHeb je de originele koppelinggreep er op zitten? Bij aftermarket exemplaren gebeurt het nog wel eens dat de - knop van de tc ingedrukt wordt bij het inknijpen van de koppeling...
Voor het opnieuw inschakelen moet je de + knop een paar seconden ingedrukt houden.
Ja dat las ik ook maar ook dat zit goedHeb je de originele koppelinggreep er op zitten? Bij aftermarket exemplaren gebeurt het nog wel eens dat de - knop van de tc ingedrukt wordt bij het inknijpen van de koppeling...
Voor het opnieuw inschakelen moet je de + knop een paar seconden ingedrukt houden.
Twee keer zelf hahahaAl geprobeerd opnieuw te calibreren?
Ja dat is denk ik wel het verstandigst , ik dacht dat er wel iemand ook zoiets had mee gemaakt maar toch maar laten uitlezen dan .Waarom laat je je dealer er niet even naar kijken?