• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

TC gaat niet meer aan

wilco v4

Rookie
Lid geworden
16 jul 2024
Waarderingsscore
0
Ik heb een tuono v4 bj 2012 en daar van werkt de tc niet meer van , ik maakte een wheelie en van af dat moment als ik de motor start doet hij het even maar gaat daarna uit en kan ik hem niet meer instellen .Het lampje blijft dan gewoon branden .

Ja het Vreemde is als ik nu naar de motor ga en zet het contact aan dan werkt alles gewoon maar ga ik rijden dan valt hij weg en gaat het lampje branden van de tc

zit geen ABS op en ja de bekabeling is nog goed , het is gebeurd na dat ik iets te hard op het voor wiel lande met een wheelie.

Heb je de originele koppelinggreep er op zitten? Bij aftermarket exemplaren gebeurt het nog wel eens dat de - knop van de tc ingedrukt wordt bij het inknijpen van de koppeling...

Voor het opnieuw inschakelen moet je de + knop een paar seconden ingedrukt houden.

Heb je de originele koppelinggreep er op zitten? Bij aftermarket exemplaren gebeurt het nog wel eens dat de - knop van de tc ingedrukt wordt bij het inknijpen van de koppeling...

Voor het opnieuw inschakelen moet je de + knop een paar seconden ingedrukt houden.
Ja weet ik maar ook dat helpt niet

Ja dat las ik ook maar ook dat zit goed

Terug
Bovenaan Onderaan