Te koop 2X CB900 Bol d' Or

Status
Niet open voor verdere reacties.

CB 1100 R

MF veteraan
20 apr 2003
3.286
3
Nijmegen
I.v.m. aanschaf CB1100F 2x CB900 Bol d' Or in dezelfde kleurstelling *D

Nummer 1:BJ 1982 (tax free)naked uitvoering met koni's, wp voorveren, harde remleidingen voor en achter, BSM 4-2 uitlaat izgst, remmen 100% gemaakt door nieuwe hoofdremcilinder van Buell :? , banden 50%, same as ketting en tandwielen, lakwerk, frame en blok en alu delen zeer mooi op het kontje na(door zon verweerd)buddy met scheurtje, accu 100%
Zie piccie;s kmstand moet ik nog even opzoeken ik dacht ruim 60000, loopt goed en soepel, voorste kettingspanner moet wel een keer vervangen worden

Nummer 2:BJ 1982 (tax free)uitgerust met een GPZ kuipje in de juiste kleur gespoten, hagon achterveren, harde remleidingen voor en achter (goodridge)pas nieuw, nieuwe hoofdremcinder, nieuwe voorband, achterband 50%, ketting en tandwielen 70%, lakwerk zeer mooi, frame mooi, alu delen mooi tot zeer mooi, K&N filter, accu nieuw enz, kmstand:59000 km de CB is nog uitgerust met de originele uitlaten die nog gasdicht zijn, en er ook nog goed uitzien maar worden langzaam aan wel dun, loopt heel erg mooi (pas kleppen gesteld)
full
 
Laatst bewerkt:
Prijs voor de 2 NOTK

Foto's van Bol met kuipje zijn nog zonder harde leidingen ;)
full
 
Laatst bewerkt:
Verdikkeme, wat zien ze er goed uit.
Jarenlang zelf een CB900 F2 met veel plezier gereden.
Ik zou nu zelf nog wel weer terug willen naar zo'n bol d'or.
Ben benieuwd naar de prijs van de naked-uitvoering en het evt. olieverbuik!! van beide machines.
Zeker een kick waard ondanks mijn eigen machine die ook te koop staat.
 
Verdikkeme, wat zien ze er goed uit.
Jarenlang zelf een CB900 F2 met veel plezier gereden.
Ik zou nu zelf nog wel weer terug willen naar zo'n bol d'or.
Ben benieuwd naar de prijs van de naked-uitvoering en het evt. olieverbuik!! van beide machines.
Zeker een kick waard ondanks mijn eigen machine die ook te koop staat.

Olie verbruik is van de naked 1 op 2500, en de gekuipte 1 op 2000 km, doe maar een goed bod en wie weet ;)
full
 
Ben op zoek naar een 900 motorblok... Heb je die toevallig los liggen stuur mij dan ff een berichtje aub.


Kick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan