Te koop aangeboden: Aprilia Pegaso ‘94

Sniep

MF veteraan
14 sep 2004
1.625
0
Harderwijk
Te koop aangeboden: Aprilia Pegaso ‘94

Deze motor biedt ik te koop aan namens mijn broer. De motor is te bezichtigen in Harderwijk. De motor start en loopt goed. Optisch is het niet een hele mooie motor. Wel heeft hij alle onderhoud gehad. In de uitlaat zit een knikkergeluid bij stilstand (Zit waarschijnlijk iets in). Het achterwiel is vervangen vanwege een scheur in het oude achterwiel (Daarna niet meer mee gereden). Reden van de verkoop is dat het aantal hobby’s van mijn broer niet meer in verhouding staat tot zijn vrije tijd en deze hobby daarom moet wijken voor andere.

Technische gegevens:
Bouwjaar: 1994
Motorblok: 652 cc vloeistof gekoelde 1 cilinder
Vermogen: 50 pk en 58 Nm koppel
Km stand: 51718 km

Staat van onderhoudt:
Banden: Redelijk
Ketting: Zeer goed
Remmen: Recentelijk vervangen (Zowel schijf als blokken)
Voorvorkkeringen: Recentelijk vervangen
Olie: Recentelijk vervangen

De motor is erg eenvoudig te rijden en het fun gehalte is dan ook erg hoog. Hij leent zich uitstekend voor allroad tourritjes waar hij in het terrein erg makkelijk te rijden is vanwege zijn lage gewicht en grote 21 inch voorwiel. En de rechte zit maakt hem ook uitstekend voor woon werk verkeer. Kortom een echte fun allroader. Dan rest ons nog de vraagprijs en de foto’s :

Foto’s :
IMG_1407.jpg

IMG_1406.jpg

IMG_1413.jpg

IMG_1410.jpg


Vraagprijs €1250

Met vriendelijke groet,

Gerben Siepel
 
Ik zal dit even overleggen met mijn broer, hier krijg je later deze week bericht van mij over. Groeten sniep
 
Terug
Bovenaan Onderaan