Te koop aangeboden:CBR 1000RR 2008 Racer

Waaijer

Die hard MF'er
Donateur
8 feb 2007
594
31
Zoeterwoude
Te koop aangeboden CBR 1000 RR mei 2008

- 1.389 km

- € 9999,-

Het betreft een motor nieuw door ons aangeschaft voor circuit gebruik zonder kenteken

De motor is voorzien van de volgende extra's:

- PP Tuning verstelbaar remschakelset
- PP Tuning stuurdelen
- Aluminium race kuipsteun
- Stalen remleidingen voor en achter
- Race plaatdelen met mooi spuitwerk
- Braking wave remschijven
- Ohlins voorvork modificatie

Tegen meerprijs van 750,- Ohlins TTX36 Race Achterschokker

Deze motorfiets is gebruikt met voorrijden bij Motorsportschool Holland, deze organisatie werkt met het merk Kawasaki en de voorkeur wordt gegeven om met dit merk les te geven.
De motorfiets is a.s donderdag 2 juli te bezichtigen op circuitpark Zolder in Belgie bij de pitbox van de Motorsportschool

Mvrgr.
 
Laatst bewerkt:
Te koop aangeboden CBR 1000 RR mei 2008 € 9999,-

Het betreft een motor nieuw door ons aangeschaft voor circuit gebruik zonder kenteken

De motor is voorzien van de volgende extra's:

- PP Tuning verstelbaar remschakelset
- PP Tuning stuurdelen
- Aluminium race kuipsteun
- Stalen remleidingen voor en achter
- Race plaatdelen met mooi spuitwerk
- Braking wave remschijven
- Ohlins voorvork modificatie

Tegen meerprijs van 750,- Ohlins TTX36 Race Achterschokker

Deze motorfiets is gebruikt met voorrijden bij Motorsportschool Holland, deze organisatie werkt met het merk Kawasaki en de voorkeur wordt gegeven om met dit merk les te geven.


Mvrgr.
full
 
Laatst bewerkt:
Heb je wat meer info?
extra wielen?
km-stand?
Voorvork cartridges?


Nico,

extra wielen? ja, ook met braking wave schijven, meerprijs 1250,-
km-stand? = 1389 km
Voorvork cartridges? voorvork modificatie, ohlins veren+olie

mvrgr
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor de info, hoe verhoudt de blade zich aan de R1 die je hiervoor had. Volgens mij reed jij voorheen ook een 2005 R1 toch?
 
Te koop aangeboden CBR 1000 RR mei 2008

- 1.389 km

- € 9999,-

Het betreft een motor nieuw door ons aangeschaft voor circuit gebruik zonder kenteken

De motor is voorzien van de volgende extra's:

- PP Tuning verstelbaar remschakelset
- PP Tuning stuurdelen
- Aluminium race kuipsteun
- Stalen remleidingen voor en achter
- Race plaatdelen met mooi spuitwerk
- Braking wave remschijven
- Ohlins voorvork modificatie

Tegen meerprijs van 750,- Ohlins TTX36 Race Achterschokker

Deze motorfiets is gebruikt met voorrijden bij Motorsportschool Holland, deze organisatie werkt met het merk Kawasaki en de voorkeur wordt gegeven om met dit merk les te geven.
De motorfiets is a.s zondag 28 juni te bezichtigen op circuitpark Zolder in Belgie bij de pitbox van de Motorsportschool

Mvrgr.

:9~ die ben je zo kwijt!
 
Thanks voor de info, hoe verhoudt de blade zich aan de R1 die je hiervoor had. Volgens mij reed jij voorheen ook een 2005 R1 toch?

T.o.v de R1 stuurt de 1000 RR als een 600 en toch heel stabiel.
Met alle respect voor de R1 vond ik hem iets minder scherp sturen, met de blade kan ook in de bocht nog vrij makkelijk van lijn veranderd worden.

Bij een 2005 blade topte het vermogen af bij +/- 12.500 toeren, de 2008 loopt knalhard door tot de toerenbegrenzer.
 
Laatst bewerkt:
T.o.v de R1 stuurt de 1000 RR als een 600 en toch heel stabiel.
Met alle respect voor de R1 vond ik hem iets minder scherp sturen, met de blade kan ook in de bocht nog vrij makkelijk van lijn veranderd worden.

Bij een 2005 blade topte het vermogen af bij +/- 12.500 toeren, de 2008 loopt knalhard door tot de toerenbegrenzer.

Bij de 2008 bij gaat ie tot13000 toeren dus zo veel maakt dat niet uit :+ Maar dat ie als een 600 aanvoelt dat zeker. Ben m nog aan het inrijden maar man man wat stuurt zo'n ding standaard al goed. Moet je na gaan hoe dat is met die Ohlins :9~ er onder :9 Echt een super gaaf ding.
Maar begrijp ik nou goed. Dit ding aangeschaft om voor te rijden bij MSL en nu moet ie er uit om op een kawasaki te gaan rondrijden?
Succes met de verkoop.
 
Bij de 2008 bij gaat ie tot13000 toeren dus zo veel maakt dat niet uit :+ Maar dat ie als een 600 aanvoelt dat zeker. Ben m nog aan het inrijden maar man man wat stuurt zo'n ding standaard al goed. Moet je na gaan hoe dat is met die Ohlins :9~ er onder :9 Echt een super gaaf ding.
Maar begrijp ik nou goed. Dit ding aangeschaft om voor te rijden bij MSL en nu moet ie er uit om op een kawasaki te gaan rondrijden?
Succes met de verkoop.


MSH :P
 
Bij de 2008 bij gaat ie tot13000 toeren dus zo veel maakt dat niet uit :+ Maar dat ie als een 600 aanvoelt dat zeker. Ben m nog aan het inrijden maar man man wat stuurt zo'n ding standaard al goed. Moet je na gaan hoe dat is met die Ohlins :9~ er onder :9 Echt een super gaaf ding.
Maar begrijp ik nou goed. Dit ding aangeschaft om voor te rijden bij MSL en nu moet ie er uit om op een kawasaki te gaan rondrijden?
Succes met de verkoop.

Klopt allemaal Mavtri.....als je alles van te voren weet he.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan