Te koop aangeboden RSV Mille uit 2001 met rijbare schade

Foto's van de schade volgen hoop ik later vandaag (Zijn toegevoegd)
 
Laatst bewerkt:
Vind het echt een mooie dikke motor. Het is echt weinig geld voor een 1000 :]
Succes met de verkoop
 
SNC00235.jpg


Een dag voor de bewuste remactie.
 
Jammer Gerben!

Even wat plaatjes erbij zetten van de schade en je bent em vast zo kwijt. 3200 is niet veel.
Welke uitlaat zit er nu onder? Welke Eprom?
 
Titanium open uitlaat van Aprilia met bijbehorende eprom. Vanavond zal ik goede foto's maken.

Gr Gerben
 
Die crash, was die tijdens het kleintje landelijke motordag in Assen vorig jaar?

Yep, de schade was toen rondom wat krasjes en het gewij waar de topkuip op is gemonteerd was krom, deze is vervangen + nieuwe topkuip van peterselie :} . Stuurhelft rechts heb ik vervangen. En ook een knipperlicht geloof ik.

Gr Gerben
 
Laatst bewerkt:
Damn balen man sniep, verder zelf niks aan over gehouden?
3200 nette prijs, voor deze prijs ben je hem vast zo kwijt!

suc6 met de verkoop!

wat komt er voor terug?
 
Laatst bewerkt:
Yep, de schade was toen rondom wat krasjes en het gewij waar de topkuip op is gemonteerd was krom, deze is vervangen + nieuwe topkuip van peterselie :} . Stuurhelft rechts heb ik vervangen. En ook een knipperlicht geloof ik.

Gr Gerben

Die crash is me nog goed bijgebleven want toen reed ik vlak achter je op mijn gsx600f. Daarvoor hadden ik en mijn vader nog even met je staan praten. Heb de rest van de dag maar wat rustiger aan gedaan :+

Verder genoeg over de gecrashte motor hoor, mooi ding! ;)
 
Nieuwe foto's!

Bedankt Schumi voor het bod maar ik wil er echt wat meer voor hebben. Stuur me maar een PM wanneer je nog intresse hebt.

Gr

Gerben
 
Van de tank zit een foto er boven tussen. Op de achterbrug zitten wat lichte beschadegingen. De uitlaat heeft de brug tijdens de val net geraakt. Hij rijdt er niet minder om. Wanneer je em polijst is ie weer zo goed als de oude.
 
Je kan me altijd bellen als je nog vragen hebt Johan.

Ook hiernog een foto van de bips:
Achterkantinternet.jpg
 
Erg leuke fiets, alleen ik vind de vraagprijs ook iets aan de hoge kant gezien de schade en km-stand. PM-anders even een bedrag waarvoor je hem ook wel kwijt wilt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan