Te koop: Aprilia rs 125 Troy Corser

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet eerst deze maand m´n rijbewijs nog halen, al heb ik die en de fiets staat nog te koop ben ik wel serieus geintereseerd!

Super mooie fiets om te zien hoor!
Tof, dan kan je met m3rcury en mij eens gaan knallen :9 (subtiele schop)
Ik zal zo zeggen, haal je rijbewijs maar! Dan kunnen we dan altijd praten..

het is ook echt een super stuurfiets! best wel jammer dat ie weg gaat hoor... altijd heel veel plezier van gehad! nog ff fotootje dan maar:

(Afbeelding)
Ik weet niet wat 't is, maar ik vind hem mooier dan veel andere appies! Ik denk... de rimstriping icm rood voorspatbord!

Toffe motor :) 125jes rijden lekker!
Supermotor, live in actie gezien en je trekt zeker de aandacht :Y met zon plof :D
Plof? Knetter!
 
nee hoor hij is nog niet verkocht... in vraagprijs verlaagd:

€ 2950.- ..... wie biedt?
 
Erg mooi motortje! Eigenlijk ben ik hier precies naar op zoek, je woont alleen wel erg ver weg... Ben je eerste eigenaar en heb je de bonnen nog?

Greetz, Michael
 
nee ik ben de tweede eigenaar, heb de motor particulier overgekocht en zodoende geen aankoopbon. Maar hij staat er nog steeds. :]
 
dankje erwin!

En zown mooie fiets, voor weinig geld... hartstikke jonge fiets, al het onderhoud al gedaan... wie biedt?
 
Wat is dit Joke??, nog steeds niet verkocht...snap er niks van :?
Mensen die een RS 125 zoeken ....een betere en mooiere dan deze is er niet!!!

Succes Meis :W
 
dankje Robert! ik snap er ook niks van...zown mooie, jonge fiets met weinig kilometers en een hoge funfactor...
 
loopt gewoon niet hard met de verkoop, is ook niet erg komt goed :Y zijn vanzelf mensen die wakker worden en zien dat dit een superfiets is
 
vrijdagkick! haha en mensen komop, zown mooie fiets kun je toch niet laten staan?
 
ik snap niet dat je hem niet verkocht krijg zoor mooi ding en net een beurt gehad dus weer lang rij plezier en voor zo weinig, als ik mn suzuki nog niet had, had ik al op de stoep gestaan })

succes meej je verkoop :]
 
haha dankjewel,je wilt niet toevallig een funbike erbij? ;)

ik denk dat het echt aan het seizoen ligt... en de grens voor 25 kw is ook verhoogd naar 24 jaar... dus mensen dit is je ideale fiets! Wie biedt? *O*
 
haha dankjewel,je wilt niet toevallig een funbike erbij? ;)

ik denk dat het echt aan het seizoen ligt... en de grens voor 25 kw is ook verhoogd naar 24 jaar... dus mensen dit is je ideale fiets! Wie biedt? *O*
jij dan ruilen voor een 99er divi :+ :+ :+

vienus wou niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan