Te koop: Aprilia RSV 2001 € 2899,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Beerhunter

MF veteraan
20 sep 2004
39.600
5
Nijmegen
Aprilia RSV Mille, 1000cc V-Twin

Bouwjaar: 2001
Km-stand: Rond de 36000
Banden: beide zo goed als nieuw, voorband nog niet eens fatsoenlijk ingereden (mpp)
Kettingset: zgan
Remblokken voor: helemaal prima

Matzwart overgespoten zonder stickers. Linkerkant heeft wat schuifschade. Knipperlichten in achterlicht geïntegreerd, heldere glaasjes. Is óverduidelijk goed zichtbaar het geknipper, vrees niet :)

Titanium Aprilia Racing uitlaat met de grote eindtuut, incl eprom/chip. Origineel aanwezig. Duozadeltje aanwezig. Balhoofdlagers zitten er vers in. Moeten zelfs nog even nagesteld worden. Zal ik een dezer weken nog even doen. Startrelais is vervangen door een gemodificeerde van Aprilia zelf.

Heb nog even een foto'tje gestolen van een van de vorige eigenaren (voor de ara leden een waarschijnlijk erg bekende fiets), eigen foto's komen aanstaand weekend, nog even geduld. :)

dsc03173j.jpg


Trekt als een beer, loopt als een kogel. Te bekijken ergens in Veenendaal, niet aanwezig op MegaMeeting. :W

Vraagprijs: €2899,-

Inruil niet bespreekbaar.


Recente foto's, excuses voor de kwaliteit, camera was niet in de buurt :W

afb0105small.jpg

afb0106small.jpg

afb0109small.jpg

afb0110small.jpg

afb0111small.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Zou je mij wat foto's willen mailen? Ben benieuwd naar de genoemde schuifschade.
Mailadres is eelkedijkstra@hotmail.com

Bedankt alvast
 
@Echodelta, zodra ik ze heb komen ze je kant op.
@Lem, ik nog 'm voorlopig helemaal af, er komt niets voor terug. Voor jou gaat er nog wel €3,- extra af.
 
Huilen met de pet op dit hier... :/

Als ik al een rijbewijs en een beetje meer zelfvertrouwen had gehad zat ik morgen bij het openen van de bank al voor de deur voor een leninkie en wassie 'm voor 12u morgen kwijt :Y :/

3150?! Super prijs.... :/

Als je 'm over pakweg 1,5 jaar nog hebt :+
 
Dat is mijn foto :P

waarom doe je hem nu al weg dan??

zal mijn verhaal er ook nog bij zetten, in 2008 ben ik ermee onderuit gegaan, motor is netjes over het gras, fietspad en gras gegleden, schakelpookje krom, knipper linksvoor afgebroken en wat kleine krasjes op de achterbrug en kuip

ikzelf kwam er minder vanaf, telefoonpaal geraakt :(

motor is nadien helemaal stickervrij gemaakt en staat dus nu zo te koop als ik hem toendertijd verkocht heb.

In de tussentijd zijn er dus wel wat dingen vervangen *O*

super motor, krijg alleen mijn vrouw niet zo gek om hem weer terug te kopen -O-
 
Laatst bewerkt:
Kijk, de genoemde ara geschiedenis. Thanks voor je toevoeging. Het is inderdaad gewoon een super fietsje.

Doe hem weg vanwege wat problemen met de gezondheid. Lang over nagedacht maar de beslissing is gevallen om te stoppen met rijden. En daarbij deze rsv dus niet onder het stof oud willen laten worden...
 
Kijk, de genoemde ara geschiedenis. Thanks voor je toevoeging. Het is inderdaad gewoon een super fietsje.

Doe hem weg vanwege wat problemen met de gezondheid. Lang over nagedacht maar de beslissing is gevallen om te stoppen met rijden. En daarbij deze rsv dus niet onder het stof oud willen laten worden...

-O-

dat is minder dat je hem voor je gezondheid weg moet doen.

deze motor is gekocht door mij van een mede mf-er en verkocht aan een mede mf-er en daarna weer aan een mede mf-er, zou mooi zijn als ie ook weer verkocht wordt aan een mf-er *O*
 
Laatst bewerkt:
The Beerhunter ik heb serieus interesse.

Ik ben ook woonachtig in Veenendaal, en zou graag een afspraak met je willen maken om (begin)morgenavond / zaterdag morgen te komen kijken.

Mijn contact gegevens zend ik via PM naar je toe.
 
Ik ben er helemaal verliefd op :D ALLEEN ik versprak me thuis om te :S en zei dat het een 1000cc is. Dat mag ik niet zolang ik thuis woon... en geld om op me eigen te gaan heb ik momenteel niet. Ik vind dit erg jammer.

Echt een TOP fiets de schade is minimaal. Hij rijd ook lekker! De prijs is echt goedkoop.
 
Ik ben er helemaal verliefd op :D ALLEEN ik versprak me thuis om te :S en zei dat het een 1000cc is. Dat mag ik niet zolang ik thuis woon... en geld om op me eigen te gaan heb ik momenteel niet. Ik vind dit erg jammer.

Echt een TOP fiets de schade is minimaal. Hij rijd ook lekker! De prijs is echt goedkoop.
Waarom niet?

Op een 600tje kan je net zo hard hoor ;)
 
:N :N

dit rijdt heel anders , dan een 600tje

spontane wheelies in de 3 :Y (niet fijn voor je ballen :P )
Ik rij een ZX10R dus weet wel een beetje wat ik zeg hoor

Ik heb t niet over de power

Ik heb t over t feit dat een 600tje ook 200 kan lopen ;)

Beide keren val je net zo hard
 
Laatst bewerkt:
Ik rij een ZX10R dus weet wel een beetje wat ik zeg hoor

Ik heb t niet over de power

Ik heb t over t feit dat een 600tje ook 200 kan lopen ;)

Beide keren val je net zo hard

ja met 60, 130 ook :P

weet hoe een 10 (2004) rijdt en deze mille, allebei gifkikkers *O* *O*

het gaat om je rechterpols en gezond verstand, dit kreeg ik een beetje na mijn valpartij (coma) -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan