Te koop: Aprilia RSV1000R '04

Herr.ik.

MF veteraan
27 nov 2003
9.609
71
Bussum
Met veel moeite en pijn toch besloten om de RSV weg te doen '(

Het is voor mij niet verstandig om hem te houden for the sake of mijn rijbewijs of erger..

De achterbrug modificatie is uitgevoerd door de Aprilia dealer :Y


Ik heb de motor eind vorig jaar gekocht. Ik heb met de motor met ongeveer 20km/u een schuivertje gemaakt waarbij beschadigd zijn: -spiegel, zijkap, uitlaat (originele). Deze zijn allen vervangen en er is niets meer van te zien!



Sorry voor de wazige foto.. Foto is genomen in de stalling waar de motor de hele winter warm heeft doorgebracht.


Motor is verder spik en span. Kom gewoon een keer kijken bij serieuze interesse.
Seizoensprijsje van 6900,-
 
Laatst bewerkt:
Ik hoorde van mn garage dat t een factory was en dat elke aprilia geleverd in 2004 een factory was.. Dus dan ga ik daarvanuit natuurlijk *D

Voor prijs stuur even een PM'metje bij serieuze interesse :Y
 
Beetje onnozel als je zelf niet weet dat dit geen factory is...
Waar zijn de oz velgen, ohlins vering, carbon, zwart frame etc. etc.?
 
Ik zal de aprilia dealer morgen even bellen voor bevestiging of het wel of geen factory is..
Vreemd dat ze me dan vertellen dat t een factory is :?
 
Dit is een 2004 R. 100% zeker. Hoe je dealer dit je wijs gemaakt heeft weet ik niet.

T/m 2003 was de 'r' de 'factory'. Vanaf model 2004 is de 'r' de 'gewone' en de 'factory' de luxe aangeklede. OZ velgen, Ohlins, paar lapjes carbon en in 2004 idd ook een zwart frame.

hier zie ik normale velgen, een showa vork, een grijs frame etc.
 
Eigenlijk ben ik nu wel benieuwd welke dealer er geen kennis van zaken heeft en/of je een oor aan naait.... toch niet die appie dealer daar ergens tussen de plassen hoop ik :+
 
Eigenlijk ben ik nu wel benieuwd welke dealer er geen kennis van zaken heeft en/of je een oor aan naait.... toch niet die appie dealer daar ergens tussen de plassen hoop ik :+

Het was toen ik schade had en we gingen zoeken naar de de zijkap in het computerprogramma van de dealer waar alleen de factory uitkwam. Vandaar de verwarring ;)
 
Ojah leuk weetje: de MIVV's zijn niet bepaald stil. DBkiller zit er nog in en er zit een Ekeur op *O*

Dbkillers zijn uitneembaar *O* *O*
 
Supermotard.. iets veiliger voor mn rijbewijs en hogere funfactor :)
Inruil SM is dus bespreekbaar

Mijn sm ervaring.
Het werd alleen maar erger dan met een snelle 2-4 cylinder...
Nog erger voor je rbw dus.
Xtx ging alleen nog maar zoveel mogelijk op het achterwiel.
 
Laatst bewerkt:
Mijn sm ervaring.
Het werd alleen maar erger dan met een snelle 2-4 cylinder...
Nog erger voor je rbw dus.
Xtx ging alleen nog maar zoveel mogelijk op het achterwiel.


Sjah ik kan ook de benenwagen pakken dan behoud ik mijn rijbewijs sowieso wel :+

Maar een SM is voor mij sowieso verstandiger dan zo een dikke 1000 als deze :')
 
Sjah ik kan ook de benenwagen pakken dan behoud ik mijn rijbewijs sowieso wel :+

Maar een SM is voor mij sowieso verstandiger dan zo een dikke 1000 als deze :')

Ik zou het graag willen horen of je er lekker rustig op rijd :X :P misschien zie ik je nog eens op je achterwiel door adam rossen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan