Te koop Arai CONDOR maat s (55-56)

Status
Niet open voor verdere reacties.

GSX-R 750

MF veteraan
3 feb 2003
1.031
0
Makkinga
Arai CONDOR maat s (55-56)
Gewicht: 1.380gr

De helm is nog geen jaar oud en verkeert echt in absolute nieuwstaat.!!
Zelfs op het vizier is nog geen plekje te vinden..!!!

Hij is slechts een aantal malen gedragen maar doordat een systeemhelm toch de voorkeur geniet gaat deze dus weg als zijnde overcompleet.
Aankoopbewijs is niet meer aanwezig maar de nieuwwaarde bedroeg € 329,- in de uitverkoop destijds.
Nu mag degene die als eerste de helft biedt zichzelf trakteren op een echte Arai.! *O*

Voor ev. verdere vragen kunt u mailen maar een helm die netter is als deze gaat u 2ehands echt niet vinden.!!


Mvg, Ronald

Ps foto's volgen.., kan ze niet uploaden via de iPhone ;(
 
Laatst bewerkt:
full


full


full




Gelukt... :Y :Y :Y
 
Kom mensen ., dat ie niet meteen verkocht is snap ik ook wel maar ik had op z'n minst wel reactie verwacht.

Wel mooi / Niet mooi
Te goedkoop :P / te duur :?
Te groot / te klein
.... / ....
 
Laatst bewerkt:
Kom mensen ., dat ie niet meteen verkocht is snap ik ook wel maar ik had op z'n minst wel reactie verwacht.

Wel mooi / Niet mooi
Te goedkoop :P / te duur :?
Te groot / te klein
.... / ....

Wel mooi / Niet mooi
Te goedkoop :P / is denk net wat te duur voor zo'n oud model 2e-hands :?
Te groot / te klein precies mijn maat :)
Te ver weg / ik woon toevallig vlak bij :)
Goedgekeurd voor races / helaas niet meer goedgekeurd voor races :(
ik koop hem ongezien, ik heb zat geld / mooi ding voor erbij op straat maar heb ff geen geld over ;(

Zoiets :P
kickie dan maar ;)
 
Wel mooi / Niet mooi
Te goedkoop :P / is denk net wat te duur voor zo'n oud model 2e-hands :?
Te groot / te klein precies mijn maat :)
Te ver weg / ik woon toevallig vlak bij :)
Goedgekeurd voor races / helaas niet meer goedgekeurd voor races :(
ik koop hem ongezien, ik heb zat geld / mooi ding voor erbij op straat maar heb ff geen geld over ;(

Zoiets :P
kickie dan maar ;)

Juist., dat lijkt er meer op. :}

Mocht je toch nog wat over hebben aan 't eind van de maand kun je me natuurlijk altijd ff een bod doen op de mail.
 
Voor €50 heb ik nog wel een oude Arai voor je, is alleen de voering is bijna verteerd...
:P

_O- _O- _O-
Zo heb ik ook nog wel een oude Quantum Nakano rep.
In perfect verouderde staat incl. steenslag, verteerd binnenwerk en beschadigde vizieren. :9~
 
Laatst bewerkt:
First things first... heb je al iets op het oog.?

Zo is dat, ik heb nog niet echt een specifieke motor op het oog, komende twee weekenden nog ff druk dus daarna maar eens gaan rond kijken, heb nog tot April 2013...
Als het meevalt kom ik er misschien nog wel eens bij je op terug, vorig jaar mijn Condor afgeschreven op het circuit die eigenlijk einde dat seizoen mijn "nieuwe" straathelm had moeten worden..
 
Zo is dat, ik heb nog niet echt een specifieke motor op het oog, komende twee weekenden nog ff druk dus daarna maar eens gaan rond kijken, heb nog tot April 2013...
Als het meevalt kom ik er misschien nog wel eens bij je op terug, vorig jaar mijn Condor afgeschreven op het circuit die eigenlijk einde dat seizoen mijn "nieuwe" straathelm had moeten worden..

En dus waarscijnlijk niet alleen je Condor maar ook je motor... zonde man.. ;(
Zelf wel helemaal heel gebleven.? ( dankzij die Condor natuurlijk ;) )
 
Maar na een wintertje klussen dit jaar toch weer een paar keer lekker gereden, wel met een nieuwe Arai dus ((Quantum dit keer) omdat de Arai Condor niet meer was toegestaan als wedstrijdhelm, :( want een Condor is echt een hele fijne helm voor het geld ! )
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan