Te koop BMW R1200s in de mooie kleur geel/zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlegel

Die hard MF'er
31 dec 2009
445
0
Eindhoven
Te koop mijn BMW R 1200 s. De motor is van oktober 2006 en heeft 13250 km gereden.
De motor heeft de volgende opties: ABS, handvatverwarming, cilinderbeschermers, sportpakket met ohlins vering en 190 achterwiel, BMW fabrieksalarm.
De motor is volledig dealer onderhouden en in zeer mooie staat.
De banden zijn pas vernieuwd en hebben dus nog als nieuw profiel, remblokken ook in goede staat.

Vraagprijs is 9450 Euro.

1pz22d.jpg
 
Laatst bewerkt:
Superfiets voor een mooie prijs!! Ik heb zelf ook een R1200S, fijnste motor die ik ooit gehad heb tot nu toe!!
 
waarom verkoop je de motor, valt dat dit type altijd met weinig km te koop staat?
 
@ Wachter,

Ik verkoop de motor omdat ik een grote garage verbouwing op de planning heb staan dit jaar waarvoor de garage compleet leeg moet en er weinig tijd over zal zijn om te rijden dit jaar.

Groet Vlegel
 
7 Februari,een nieuwe foto geplaatst om een goede indruk te krijgen van mijn motor.

Groet Vlegel
 
vind hem echt heel mooi en zou zeker een goede opvolger van mijn 1100s zijn...
alleen die financien he...flink sparen!!

upje dan maar!!
 
Super fiets, ben zeer geinteresseerd, maar moet wel eerst mijn FZ1-tje kwijt worden en het liefst tegen een goede prijs natuurlijk....

Blijf dit in ieder geval volgen....
 
@ ottifumi,

Bedankt voor je leuke reactie, je bent welkom om te komen kijken en als het een beetje weer is kun je ook proefrijden.

Groet Vlegel.
 
Mooie motor, daar gaat het boxer bloed sneller van stromen. Op de motorbeurs moesten deze wel iets meer kosten .........
 
De winterstop is voorbij en de motor is weer verzekerd dus serieuze kandidaten kunnen komen proef rijden.

Groet Vlegel ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan