Te koop: Brembo HPK 108mm remklauwen

Status
Niet open voor verdere reacties.
opnieuw, waar staat dat mijn remklauwen monoblocks zijn??? ik zei alleen maar dat behalve de hele dure monoblock klauwen die je in de motogp en shit tegenkomt, is dit zo'n beetje het beste wat er is. niet dat ze monoblock zijn. lezen!!!
 
opnieuw, waar staat dat mijn remklauwen monoblocks zijn??? ik zei alleen maar dat behalve de hele dure monoblock klauwen die je in de motogp en shit tegenkomt, is dit zo'n beetje het beste wat er is. niet dat ze monoblock zijn. lezen!!!
idd, ik zeg namelijk ook niet dat het monoblocks zijn.
 
in principe niet, maar mocht er iemand interesse hebben, dan is er altijd iets te bespreken. anders houd ik ze!
 
Je had het over de HPK serie. Brembo heeft deze ook uitgebracht in een HPK M4 monoblock set. Deze is WEL anders en ik heb ze dus verward met die van jou welke GEEN monoblocks zijn zoals je al zei. Sorry dat ik het mis had , maar spring nu niet gelijk zo op de kast.
We hebben het dus over de HPK serie en niet over de HPK M4 serie. De laatste kost precies 891 euri op op ebay een stuk minder iig. Die van jou zijn dus wel scherp geprijsd ( als set ? )
Even dus de boel weer recht zetten.
 
ben blij dat je het door hebt. als je eerst de foto had gekeken, was er niks aan de hand. en idd, mijn spullen zijn niet duur. ze kosten alleen maar veel geld ;)!

kick
 
ben blij dat je het door hebt. als je eerst de foto had gekeken, was er niks aan de hand. en idd, mijn spullen zijn niet duur. ze kosten alleen maar veel geld ;)!

kick
Heb je nog een foto met je SV met de gewone monoblocks? ( wel de HPK M4 ? ) Ben wel nieuwsgierig hoe dat eruit ziet want je SV lijkt ook niet orgineel meer. Mijn vriendin heeft ook twee SV-tjes gehad en dat rijdt echt niet verkeerd.
Ze zit nu op een triumph speed triple 15 th anniversary te wachten voor het nieuwe seizoen. ( haar vorige speed triple ingeruild )
Had zelf nog overwogen om de HPK M4 op mijn KTM SDR 2009 te zetten maar doe het maar ff niet want geld is weer eens op. Zit al veel spul op o.a. braking wave remschijven. De orginele brembos op mijn vorige KTM SDR 2007 waren al een keer krom vandaar nu de braking schijven. Blijft een dure hobbie.
 
ben blij dat je het door hebt. als je eerst de foto had gekeken, was er niks aan de hand. en idd, mijn spullen zijn niet duur. ze kosten alleen maar veel geld ;)!

kick

Kijk ff naar je Email. Kennis van mij heeft gereageerd voor je Bremboklauwen.
Zo ziet het bij mij eruit.


full
 
@hans: is je kennis alberta? zo ja, heb hem al geantwoord, nog geen reactie gehad. voor de rest heb ik geen mail gehad.

@prikkie: nee, geen foto helaas. mijn sv is al een tijdje under construction. pas op moment dat ik geld heb voor de voorvork kan ik iets laten zien!
 
@hans: is je kennis alberta? zo ja, heb hem al geantwoord, nog geen reactie gehad. voor de rest heb ik geen mail gehad.

@prikkie: nee, geen foto helaas. mijn sv is al een tijdje under construction. pas op moment dat ik geld heb voor de voorvork kan ik iets laten zien!

Hoor net dattie een foutje had gemaakt met Email.Hij stuurt je een nieuwe.
 
hans, bedankt jongen. het klinkt alsof de deal doorgaat dus de remklauwen zijn bijna verkocht. laat het topic open, mocht ik het verkeerd hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan