Te koop buse textiel motorpak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bikevouwer

MF veteraan
4 jun 2001
2.527
1
Hoofddorp
Wegens omstandigheden te koop:

Buse torino motorjas, nieuw, 2 keer gedragen 1e keer om te passen in de motorkleding winkel 2e keer een half uurtje terug voor de foto.
Maat is 52 en is nog steeds te koop bij Motozoom voor 180 euro, jas is met uitritsbare binnenvoering is echt op alle mogelijke manieren aan te passen zodat hij goed om je heen sluit en heeft het buse airflow systeem wat inhoud dat je op warme dagen hier en daar een rits open kan zetten en zodoende nog wat koeling kan krijgen. Jas is echt nieuw en ik vraag er maar 150 euro voor .

img261b.jpg

img262io.jpg


Buse Locarno motorbroek zelfde verhaal als de jas maar in de maat 54 zodat er nog een nette broek onder gedragen kan worden, ook deze is nog steeds te koop bij motozoom voor 140 euro en ik vraag er maar 110 euro voor dus je kunt nu een compleet nieuw winterpak scoren voor maar 260 euro, als je snel beslist kan er nog een tientje af en rond ik het af op 250 euro.

img263fc.jpg

img264c.jpg


Ga nou niet lopen mieren, spul is maar 2x gedragen 1e keer in de winkel bij het passen en de 2x keer een half uurtje geleden voor de foto.

img267d.jpg

img269jp.jpg
 
Hoppa dr is zelfs ruimte voor een tientje afdingen!

Jas is 180 als je hem nu haalt, ik vraag 150
broek is 140 als je hem nu haalt ik vraag 110
extra tientje korting als je snel beslist.
volgens mij zit je dan op 70 euro goedkoper als je alles nu nieuw haalt
 
Alvorens u basht, en met een alternatieve site komt, check dan wel even of de maat beschikbaar is.

En ja, ik heb bij TS al een keer iets gekocht, kan beamen dat de spullen die ik bij hem gekocht heb als nieuw zijn. Is met zorg mee omgegaan.
 
Laatst bewerkt:
Alvorens u basht, en met een alternatieve site komt, check dan wel even of de maat beschikbaar is.

En ja, ik heb bij TS al een keer iets gekocht, kan beamen dat de spullen die ik bij hem gekocht hebt als nieuw zijn. Is met zorg mee omgegaan.

tnx Joossie blij dat je tevreden bent met de ontvangen spullen !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan