Te Koop CB400N

ducable

I survived a crash!
9 mei 2004
4.121
112
apeldoorn
Mooie CB :Y voor 1euro per CC!!!In 2008 vervangen volgende onderdelen:D.I.D kettingset,voor/achterband BT45,accu,rubber nokken achtertandwiel,kleppen vorige week gesteld,nw bougies,M stuurtje,stuurkuipje.Kortom een leuk fietsje voor weinig.Heb um altyd gebruikt voor woon/werk verkeer.Gaat weg wegens aanschaf BMW.Ja ik weet het ik wordt oud |( maar wil mijn ducati voor de mooie dagen en langere afstanden gebruiken.De motor is van 83 dus geen wegenbelasting meer!!
full
 
Half jaar geleden, alleen was ie toen net gepoetst! :+ Heb er nu mee door de regen gebaggerd dus ziet er nu absoluut niet zo uit! :N maar na een goede poetsbeurt ziet ie er zo uit! :Y Gebruik um nog steeds voor naar mijn werk en gelukkig sopte het de hele dag! :+ Verder zit alles nog in de WD40 en het kettingvet zit ook op meer plaatsen dan op de ketting :X Nog meer vragen?U vraagt wij draaien.Maar dank voor het compliment maar heb liever dat je um koopt!!! :+
 
Laatst bewerkt:
ong 70.000
verbruikt wat olie binnen de perken hou het niet eens bij!Af en toe wat erbij en gaan met dat ding!Haalt makkelijk een ton zonder revisie!Motorrijders doen trouwens altyd wat spastisch wat betreft km standen. :Y Alsof ze niet langer meegaan dan 30.000km!!!Hoeft niet echt weg trouwens maar 3 motoren is me ff teveel!Alleen jammer dat ie te weinig aandacht zou krijgen na alles wat ik aan het fietsje heb gedaan!Weggeven kan altyd nog :+
 
zit net even op bikez.com te checken hoeveel kw hij heeft... kom ik 2 varianten tegen uit 83
de Honda CB 400 N (reduced effect) en de Honda CB 400 N
de eerste heeft 20kw... en de tweede 31
nu zit ik dus nog aan de 25kw regel vast dus weet jij wat er op het kenteken staat?
 
Op kenteken 32 kw zware motorfiets dus :? Ding is niet vooruit te branden in vergelijking met mijn Duc :+ Voor mij een brommert maar voor de 25 kw ers dus niet geschikt helaas :N
 
Je kan 1 bougiedop lostrekken natuurlijk! :+ Oom agent ding is echt niet snel is maar 16 KW :X :+
 
Ik denk dat ie na 26 jaar sowieso wel onder die 25kw zit.. dus dat is het probleem niet. meer een kenteken kwestie.

Et lijkt soms wel alsof mn motorrijbewijs niet meer voorsteld dan het brommer certificaat..als ik geneens op een cb400 uit 83 mag rijden ;(
 
zal een mooi openingsbod doen..

kijken wat er uit te halen is..

€ 250,-

dat wil ik er best voor geven/betalen.
 
Doe er 75 euro bij en hij mag weg!!!Stelletje barbaren :X Verder niet zeiken maar kijken en kopen.Anders rij ik um nog liever het kanaal in O-)
 
Wil de MF er die me net een mailtje heeft gestuurd dit nogmaals doen heb um per ongeluk gedeleted. :X :$
 
He buikschuivert ;) bel ff want e zijn nog 2 die belangstelling hebben waarvan 1 um niet mag kopen want die zeikt te veel |( de ander wil um eventueel morgen ophalen maar wie t eerst komt.en heb liever dat een MFert um koopt! :+
 
Hey ducable,

Had via marktplaats al gereageerd, maar vanwege de 32 kW viel die helaasch toch af..

Gelukkig zijn er genoeg anderen die hem wel mogen berijden en willen kopen :+

Succes met de verkoop! Ik moet ondertussen maar even met het OV naar mijn stage :X
 
Buikschuiver heeft net een bloedstollende rit achter de rug en hij is helemaal overtuigd dit ist fietsje wat ie zocht :+ tis tenslotte een halve fireblade.Bijna dan :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan