Te koop cbr 1100XX BlackBird

rolen

Rookie
30 okt 2005
22
0
Valkenburg
Te Koop Honda CBR 1100 xx blackbird

Bouwjaar 1997

Kleur zwart (ook de wielen)

Kilometerstand 19.500 km "net ingereden"

Schade vrij !!

Alarm installatie

Flip-up ruit met verstelbare windbreker (rechtop de 200 kmh passeren) en zeer relaxt grote afstanden rijden, originele ruit ook aanwezig.

Nieuwe banden

Werkplaats handboek

Technisch en uiterlijk 100%

Bel of mail voor meer foto's

vraagPrijs: € 6.950,00

full
 
Laatst bewerkt:
Als ik je help met de foto he...wil jij dan de topictitel veranderen? ;( 'te koop'...alles op dit "te koop aangeboden" subforum staat te koop :+

full
 
Ja idd, gelukkig is de motor die ik gekocht heb voorzien van een setje verse BT 020's

dit was een plaatje van internet

full
 
Is de jouwe ook geel?
Zwarte Triumph is toch het mooist(vind ik) 8-)
Is de Blackbird te saai of zo?
 
Yep, dit is mijn motor. Ik woon in de randstad en daar is het werkterrein de laatste jaren voor mijn BB niet leuker geworden. En ja het gaat zo vanzelf op dat kannon. Dus dacht ik "En nu FF wat totaal anders"

 
Yep, dit is mijn motor. Ik woon in de randstad en daar is het werkterrein de laatste jaren voor mijn BB niet leuker geworden. En ja het gaat zo vanzelf op dat kannon. Dus dacht ik "En nu FF wat totaal anders"

Ik snap ,m :)

Persoonlijk zou ik zo,n zwarte BB liever hebben dan een geel/zwarte daytona,heb je de speed triple niet overwogen?
 
he Rolen,

jij ken ook lekker zakken met je prijs !!!
je zet de motor voor €6250,= op speurders op 30-10 en hier op het forum begin je deze datum met €6950,=. Vervolgens zak je tot vandaag naar €6250,=. Niet echt een lekker maker !!!!
 
jammer, ik vind het wel een mooie motor. Maar met zo'n reaktie .....


Ja sorry was niet zo bedoeld, was een beetje pist-off |(

Idd het lijkt net of in de vraagprijs al op 30/10/2005 op €6250 had staan, maar dat is niet zo, op deze site verandert de plaatsings datum niet vandaar. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan