Te koop: CBR 600 F2 uit 92

Rebelske

MF veteraan
12 dec 2001
2.133
0
Delft
Wie wil m kopen? Mijn Honda CBR600F2 uit 1992. Het is een Amerikaans model, dus met een mijlenteller. Hierop staan ook de kilometers aangegeven.
Er staan nu ruim 83.500 km's op de teller. Hij heeft 200 km geleden een grote beurt gehad. Ook ketting en tandwielen zijn vervangen.

Ik heb er nooit problemen mee gehad. Uiteraard is wel de nokkenaskettingspanner en de ketting zelf vervangen (ongeveer 10.000 km geleden). Ik heb alle bonnetjes van het onderhoud nog, dus je kunt altijd zien wat er wanneer aan gedaan is. Hij is bij een dealer in onderhoud geweest.
Ook zijn er progressieve veren ingezet aan de voorkant. Dit is ongeveer 17.000 km geleden gedaan.
De originele uitlaat en het originele ruitje zitten er ook bij.

Niet alle kuipen zijn meer origineel omdat de vorige eigenaar er mee onderuit is gegaan.

Het is een prima motor, zeker om op te beginnen. Ik doe hem weg omdat ik een snellere en nieuwere koop. Zo'n Honda-blok gaat gerust nog 80.000 km mee!

6732706_1.jpg

6732706_2.jpg

6732706_3.jpg


De prijs: 3000 euro.
 
Laatst bewerkt:
Verkoop je je demper ook los? Ik ben naarstig op zoek naar een lekker klinkende demper }) voor mijn cbr uit '93. Als je hem niet los verkoopt ken je misschien nog iemand die de zijne/hare van de hand doet, thanks..
 
Helaas, geen losse demper verkoop, maar ik heb m wel voor een schappelijk prijsje met een motor er omheen :)

Nieuwe baan bevalt nog steeds goed :) En ik ga een GSX-R600 kopen. Eindelijk echt sportief :)
 
hé die motor ken ik!
Ben jij diegene die altijd zo hard door het hof rijd!! :9
wel een mooie motor hoor. als ik nu geld had...
 
al verkocht ??

moet lukken ik heb de delfde vandaag bijbeschaafd ;( ;( ;(
nu heeft wat styling nodig *D
waar heb jij die kuipdelen dan gekocht
misschien nog onderdelen over :Y

gr hans
 
Terug
Bovenaan Onderaan