Te koop: circuit-motor YFZ600R

Status
Niet open voor verdere reacties.

48th

MF veteraan
In memoriam
9 jan 2007
1.481
0
Apeldoorn
TE KOOP:

Wegens inmiddels aangeschafte andere circuit-motor

Circuit-motor, Yamaha FZR600R (Thundercat)
Motor is van 1997, is door vorige eigenaar geheel circuit gereed gemaakt. Ontdaan van allerlei niet noodzakelijke onderdelen. Is verder licht geblue-print, blok is verder standaard.

Ik heb deze motor zelf, begin afgelopen maart, 5 dagen bereden op circuit Ledenon. Voldeed uitstekend, heeft geen klap verkeerd gegeven.
Circuit-virus heeft mij hierdoor zo gegrepen, dat ik inmiddels ook voor op het circuit een RSV heb aangeschaft.

Vraagprijs: E. 2.000,- Euro 1.900,--

Euro 1850,-

Daar zit dan een extra zitje (kontje) en 2 kleine kratjes met motorische reserve-onderdelen + tandwielen bij.
Als bonus een 2-tal achterbanden, maten 160 / 170.

Eventueel in overleg tevens een extra set velgen, met nog goede sportieve banden.




full
 
Laatst bewerkt:
Je mot misschien nog ff melden dat er hele goede vering onder zit zowel voor als achter en dat het ding gemeen hard loopt voor een 600-tje.
Weegt lekker weinig en levert minimaal 100+ peekaas


Een echt hardcore racertje dus :9~ :9~


Suc6 :W
 
Je mot misschien nog ff melden dat er hele goede vering onder zit zowel voor als achter en dat het ding gemeen hard loopt voor een 600-tje.
Weegt lekker weinig en levert minimaal 100+ peekaas


Een echt hardcore racertje dus :9~ :9~


Suc6 :W

nou... dat is bij deze dus gebeurd..... bedankt.

Had even vlug wat zinnen op papier gezet, verrek vanaf gisteren van de pijn...... '(
 
Motor is technisch in goede staat,loopt heel goed. Ik heb er met veel plezier 5 dagen mee/op gereden op circuit Ledenon en daarna besloten om verder te gaan met het circuit-gebeuren.

Daar ik lid ben van een Aprilia-club was/is de overstap naar een RSV dan natuurlijk snel gemaakt.

Nogmaals met motor is verder alles prima in orde. een paar extra bandjes, voor de eventueel 'beginnende coureur'zitten er een paar extra bandjes bij. Dit zijn geen echte circuit-banden maar gewoon nette sportieve straat-banden. (als bonus)

:W
 
Ben je alweer genezen????

Had graag gewild dat het zo vlot ging............ ben ook nog tegen een long-embolie opgelopen (+extra ziekenhuisopname)

Het gaat inmiddels allemaal een stuk beter, maar ben er nog lang niet.

Vanaf komend weekend ga ik wat meer effort steken in de verkoop van de Thundercat, ook op andere sites advertenties, m.a.w. neen.... motor is nog niet weg.


:W
 
~
Ik zal eens rondvragen of er nog iemand geïnteresseerd is. Is er al vaak mee gevallen?[/quote]


Bij mijn weten (en wat ook te zien is) is er door een vorige-vorige eigenaar een keer een klein glijdertje uitgevoerd.

Aan rechterzijde is er echt hele lichte glijschade waarneembaar, verder is rijwieldeel/achterbrug onbeschadigd en goed.

:W
 
Welke circuitfiets heeft nou nooit de grindbak gezien?

Ik ben iig nooit met deze YZF gecrasht. Ding rijdt 100% goed. Je gaat toch geen kromme motor doorverkopen met risico voor de nieuwe eignaar??

Suc6 met de verkoop en met je herstel, kom je fysiek gezien nog aan racen toe dit jaar?
Beterschap man!
 
Welke circuitfiets heeft nou nooit de grindbak gezien?

Ik ben iig nooit met deze YZF gecrasht. Ding rijdt 100% goed. Je gaat toch geen kromme motor doorverkopen met risico voor de nieuwe eignaar??

Suc6 met de verkoop en met je herstel, kom je fysiek gezien nog aan racen toe dit jaar?
Beterschap man!


M'n eerstvolgende circuit-rit staat (en stond) gepland voor 27 juni (Zolder)....... heb werkelijk geen idee of ik dat red.

Heb al wel meer dan genoeg kracht in linkerhand, maar bepaalde armbewegingen willen absoluut nog niet. Maar we houden hoop, blijven bewegen en dan maar zien waar het op uitkomt.
 
M'n eerstvolgende circuit-rit staat (en stond) gepland voor 27 juni (Zolder)....... heb werkelijk geen idee of ik dat red.

Heb al wel meer dan genoeg kracht in linkerhand, maar bepaalde armbewegingen willen absoluut nog niet. Maar we houden hoop, blijven bewegen en dan maar zien waar het op uitkomt.

Anders neem je gewoon de YZF mee, dat ding stuurt zo licht,als je aan de bocht denkt zit je er al in ,dus kost geen kracht ;)
 
Laatst bewerkt:
Anders neem je gewoon de YZF mee, dat ding stuurt zo licht,als je aan de bocht denkt zit je er al in ,dus kost geen kracht ;)

Met andere woorden....... lui....... een perfect sturende en rijdende Thundercat in de aanbieding...............

:W
 
Lui....laten we zeggen,erg gemakkelijk :)


Ik bedoelde 'lui' in de persoonlijke vorm, want lui is dit racertje absoluut niet.

Ik heb tot op heden eigenlijk nog geen koop-reactie gehad......... whats wrong...

motor niet opwindend genoeg, 'advertentie' onduidelijk, opmerking over vraagprijs :?
of is het circuit-wereldje inmiddels overvol ?????

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan