Te koop DR 500S 1983

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi, toevallig uit Terneuzen ?
Zie redelijk vaak ee DR rijden, in volgens mij deze kleuren.
Ik heb er binnekort ook 1 opm wat mee naar het werk te rijden,

Succes met de verkoop
 
Het kan zijn dat ik er twee keer overheen gelezen heb, maar heb je een idee wat je er voor wil hebben?
 
Laatst bewerkt:
Mooi, toevallig uit Terneuzen ?
Zie redelijk vaak ee DR rijden, in volgens mij deze kleuren.
Ik heb er binnekort ook 1 opm wat mee naar het werk te rijden,

Succes met de verkoop

Jij mag niet meer raden B|

Tsjaa, zo'n ding als dit verstop je inderdaad niet zo makkelijk en iedereen weet al snel welke er bedoeld wordt :+ :]

Doet het ook goed tijdens een WK ;)
 
Jij mag niet meer raden B|

Tsjaa, zo'n ding als dit verstop je inderdaad niet zo makkelijk en iedereen weet al snel welke er bedoeld wordt :+ :]

Doet het ook goed tijdens een WK ;)
als je binnekort een andere DR500, RGV250 of zwarte 1000K7 ziet rijden heb je dikke kans dat ik het ben.

Maar succes met de verkoop, hij ziet er nog netjes uit.
Btw: ik woon in wijk zeldenrust ik heb je daar vaak zien rijden, dus misschien zelfs buurt bewoners ? ;)
 
Yepperdepep, helemaal goed!

En ....wil je nog een DR erbij voor weinûg? :+

Nu in de aanbieding! Het is weer aktie bij Praxis mij *O*
Hij moet ruimte maken voor een ander. '(

Trouwens, ben je recentelijk verhuisd (verkeerde buurt als ik naar de foto's op je stek kijk) ? ;)
 
Laatst bewerkt:
Yepperdepep, helemaal goed!

En ....wil je nog een DR erbij voor weinûg? :+

Nu in de aanbieding! Het is weer aktie bij Praxis mij *O*
Hij moet ruimte maken voor een ander. '(

Trouwens, ben je recentelijk verhuisd (verkeerde buurt als ik naar de foto's op je stek kijk) ? ;)
ja klopt, woon nu ongeveer een maand of 4 op mezelf, foto's zijn nog bij mijn Pa en ma gemaakt.

Ik moet morgen al een DR op gaan halen, mocht je hem niet krijt raken en er problemen zijn. Ik heb daarnet het werkplaatshandboek al opgehaald en de papieren.
Morgen even overschrijven :)
 
ja klopt, woon nu ongeveer een maand of 4 op mezelf, foto's zijn nog bij mijn Pa en ma gemaakt.

Ik moet morgen al een DR op gaan halen, mocht je hem niet krijt raken en er problemen zijn. Ik heb daarnet het werkplaatshandboek al opgehaald en de papieren.
Morgen even overschrijven :)


WPHB heb ik reeds maar als je nog een extra brandstofkraantje hebt ;)
Als ik jou was zou ik mijn DR kopen en die DR die jij hebt gehaald als donor gebruiken voor het geval er ooit eens iets stuk valt of het benzinekraantje _O-
Hee, mocht je je benzinekraantje ineens kwijt zijn..............ik was het niet O-)

Maar in ieder geval veel plezier met jouw DR, weer ff lekker back to basic 8-)


Owh ja, ON-Topic

De tellerstand van mijn DR is nu 196xx Km.
 
:+ Ik zal het jou sterker vertellen..............volgens mij woon jij zelfs bij mij in de straat op zo'n 100 meter bij mij vandaan _O- _O-
haha dat weet ik nu wel zeker 8-)

Gratis kickje voor je topic dan, of is die definitief verkocht ?

Gegroet, een buurtbewoner ;)
 
Aan alle gegadigden

De motor is in ieder geval gereserveerd voor Trix, die had eerste keus.
Next in line is overigens Dirk123.
Trix zou ik a.s. Zondag detailfoto's sturen van hoe die er bij staat en aan de hand daarvan zou bekeken worden of het überhaupt de moeite zou zijn voor hem om iets af te spreken voor vervoer.
Daarnaast het feit dat Trix niet al te ver van Jelluh (wiens motor ik zou overnemen) woont, wat vanaf mij gezien zowat aan de andere kant van NL is, dus het zou heel goed uitkomen om dat te combineren.
Nu is het helaas zo dat de fiets van Jelluh niet meer is dus dat kan een reden zijn dat één en ander op losse schroeven komt te staan.

Wie van jullie ook gedetaileerde foto's willen hebben, stuur me dan even per PBtje e-mail adres.

Als er nog mensen zijn die me een motor durven te verkopen: ik hou me warm aanbevolen _O-

Zelf ben ik op zoek naar iets met minimaal 750cc - 900cc, en geen chopper.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan