Te koop Ducati 748 1995 vaste prijs € 3.500,--!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Emperor

MF veteraan
27 jun 2005
3.340
0
Meppel
Te koop aangeboden:

Ducati 748 uit 1995
51.000 km.

Voorzien van originele SP monozit en stalen remleidingen.

Motor is ongeveer 1.5 jaar geleden voorzien van nieuwe olie en riemen en kleppen gesteld.........

Motor in algehele nette staat.


06-10237896
full
 
Laatst bewerkt:
lekker prijsje, lekker orgineel ook *D jammer dat ik er het geld niet voor heb...kan ik je blij maken met een suzuki O-) ?
 
mooi prijsje,
Jammer dat ik net klaar ben met ombouwen van mijn supersport naar circuitracer. Hiermee had ik toch iets sneller rondjes kunnen maken tijdens de DCR... ;(
 
voor iedereen die iets in wil ruilen....

stuur maar een mail met fotos en het bedrag wat je bij wil betalen...... *O* *O*
 
ja natuurlijk, alsof iemand met een speedtriple uit 2006 gaat bijbetalen voor zo'n ducati uit 95 die aan revisie toe is :) hahaha

wel hele mooie motor voor een leuk prijsje!
 
Laatst bewerkt:
hahaha...het was dan wel de bedoeling dat ik er iets bij zou krijgen idd.

Bovendien zijn de riemen wel bijna weer aan vervanging toe. Ik zal me niet direct een ducati kenner noemen, maar met de distributie speel ik op safe. Vooral omdat ik er alleen mee ga racen.
 
idd... een kenner en liefhebber... *O* *O* *O* -O- -O- -O-
ik ben wel een liefhebber, minder een kenner, dat heb jij goed gezien. daarom heb ik eerst op de site van biggelaar (weer je wel, de beste nederlandse ducati dealer) gekeken, want die hebben er WEL verstand van (meer dan jij). en tja, die spreken over revisie bij meer dan 40.000km! wat ik wel weet, als "kenner" zijnde is dat 51.000 nog steeds meer is dan 40.000 })

je had ook normaal kunnen reageren...
 
ik ben wel een liefhebber, minder een kenner, dat heb jij goed gezien. daarom heb ik eerst op de site van biggelaar (weer je wel, de beste nederlandse ducati dealer) gekeken, want die hebben er WEL verstand van (meer dan jij). en tja, die spreken over revisie bij meer dan 40.000km! wat ik wel weet, als "kenner" zijnde is dat 51.000 nog steeds meer is dan 40.000 })

je had ook normaal kunnen reageren...

hmm...liefhebbers kunnen zich veeeeel laten vertellen door kenners, maar dat hoeft niet te betekenen dat het altijd waar hoeft te zijn hoor. Bij elk gebruiksvoorwerp hangt het er maar vanaf hoe ermee is omgegaan.
Een honda met 10.000 kilometer verkeerd ingereden en niet goed warm gereden kan ook al aan revisie toe zijn.
Een goed ingereden Ducati en altijd normaal warm gereden (en gelukkig is dat bij de meeste ducati's vanwege het liefhebbersgehalte het geval) kan ook makkelijk 80 of 90 duizend km draaien zonder dat hij helemaal hoeft te worden gereviseerd.

Dus als je van een afstandje kan zeggen dat DEZE fiets een revisiebeurt nodig heeft, denk ik dat ze wel gelijk hebben dat je een liefhebber én kenner moet zijn. Ik denk dat zelfs Biggel niet kan weten of deze fiets aan revisie toe is.

ergo: reactie= redelijk normale reactie! ;)

owja, kickje!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan