te koop een mooie Sym GTS 250

man of atlantic

Die hard MF'er
9 okt 2007
505
32
Wehl
Hoi,
hij is te koop vanwege de aanschaf een Aprilia Atlantic 500 sprint. Door meer woon-werkverkeer ben ik op zoek gegaan naar een wat groter motorscooter. De Sym is een pracht machine en zuinig in gebruik, 1 op 30. Hij is van oktober 2010 en heeft 19.500 km gelopen.

Zie ook de advertentie tussen de moteren...
 
full

Nog een fotootje
 
Mooie machine!
Heb ik daar niet nog even op gezeten bij Hazeldonk afgelopen zaterdag?

De Atlantic zal je ook zeker bevallen! :+
 
Proficiat met de Atlantic. Zo'n mooie scooter kom je vast wel kwijt. Succes!.
 
Kan je wat vertellen over je ervaring met de Sym. Ik heb er sinds kort ook 1. Veel plezier met je Atlantic, was eigenlijk ook mijn eerste keus maar bent toch voor de SYM gegaan.
 
Hoi SYM GTS250,

mijn ervaringen zijn gewoonweg alleen maar positief. Het is een fijne machine, zuinig, heeft wel op tijd onderhoud nodig. Het standaardscherm vond ik te laag en heb een hoger scherm gemonteerd. Voor de rest is de machine standaard. Zeker op provinciale wegen heerlijk rijden, ook in de winter rijd ik door. Ik heb 20.000 km gereden in anderhalf jaar tijd. De 1 op 30 is echt geweldig. Ik rijd nu meer kilometers ook met snelweg, vandaar de Atlantic. De Sym kan prima mee op de snelweg, maar veel op top rijden vind ik niks. Een beetje reserve wil ik toch wel hebben. Dus ik zoek wat meer power en snelheid voor de snelweg. Als je rond de 110 rijd gaat het prima. Het optrekken van 0 tot 100 gaat in ongeveer 10 seconden, daarna duurt het echt langer. Je moet dus met beleid rijden. Nog een tip voor onderhoud, om de 5000 km het papieren luchtfilter vervangen! Die komt toch onder wat vettigheid van de olie.

Tja, over enkele weken zal ik echt afscheid moeten nemen als de Aprilia wordt geleverd. Zal toch onwennig zijn, maar een nieuwe scooter is ook wel weer spannend.

O, ja, de spiegels zijn zo dat je erg veel van jezelf ziet. Ik heb bij Halfords (was een tip van Markoen) een spiegeltje gekocht die je ook veel op de kleine bestelwagens ziet. Die heb je in 10 minuten gemonteerd en je hebt een breder blikveld. Het is een verbreder.

ideaal vind ik trouwens de mistverlichting. In de winter of echt met mist heb je echt meer zicht. En de andere weggebruikers hebben het idee dat je een grote motor bent.
 
Hij is trouwens nog te koop, als er interesse is zie ook op marktplaats: Sym GTS 250 I
of stuur me een mail v.weijers@chello.nl
 
Waarom ruil je 'm eigenlijk niet gewoon in; scheelt een hoop rompslomp.
Wellicht geeft Aprilia een slechte inruilprijs?
 
Hoi ZZZ,

ik heb een inruilprijs, maar probeer toch ook zo te verkopen. Scheelt wat.

En als het goed is kun je zonder inruil toch ook nog wat korting op de aankoop bedingen?

Ik heb alleen in mijn omgeving [en hier op het forum ook] gezien dat zelfs al heb je een prachtige, als nieuwe motor of scooter voor een scherpe prijs, je er vaak toch meer dan een half jaar mee moet leuren ; vandaar mijn bedenkingen.
Het aanbod is op het ogenblik groter dan de vraag en dat is voor de verkopende partij altijd een slechte zaak; mocht er iemand in de markt zijn voor een mooie Sym, dan ben je 'm ook zo kwijt, daar twijfel ik niet aan!
 
Laatst bewerkt:
Hoi ZZZ,

vandaag tot tevredenheid een deal gemaakt bij Motoport Zelhem. Ik hoop op 15 mei op de Atlantic te kunnen gaan rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan