Te koop Fireblade 1995

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb wel intresse in een ruil, ik heb een suzuki gsxr 1100 RW. streetfighter uit 95.. Leuke fiets voor de fun en erbij. digitaal telletje van ace-well Ducati kont. Je kunt er lekker mee gaan rijden. 39K op de teller. ( oude originele teller er bij) die staat op +- 37000. ik wil er van af. ik wil weer een supersport.

. mocht je intresse hebben foto's enz. stuur mij even een mailtje.

grasgroen2003@yahoo.co.uk
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel intresse in een ruil, ik heb een suzuki gsxr 1100 RW. streetfighter uit 95.. Leuke fiets voor de fun en erbij. digitaal telletje van ace-well Ducati kont. Je kunt er lekker mee gaan rijden. 39K op de teller. ( oude originele teller er bij) die staat op +- 37000. ik wil er van af. ik wil weer een supersport.

. mocht je intresse hebben foto's enz. stuur mij even een mailtje.

grasgroen2003@yahoo.co.uk


Ik wil zelf ook bij de supersport blijven, sorry geen interesse.
 
Ik wil volgend jaar juni/juli een Fireblade kopen uit ongeveer het bouwjaar 95 en ik zeg volgend jaar, omdat ik dan pas het geld bij elkaar heb gespaard. |(

Je hebt dus echt geen idee hoeveel pijn het doet om deze advertentie te zien. ;(
Elke keer weer zeg ik tegen mezelf dat ik stop met kijken op et forum en op marktplaats naar advertenties, want ik maak mezelf alleen maar gek door naar motors te kijken die ik toch niet kan kopen en elke keer weer ga ik toch kijken! -O-

Als ik hem nou koop en jij koopt hem voor 3100,- weer van mij van de zomer. Deal?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan