Te Koop: Geile Cagiva Raptor 2001 !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Makster

MF veteraan
14 sep 2003
2.169
0
Dordrecht
Eventueel te koop:

Cagiva Raptor 650
Bouwjaar : 2001
KM stand : 11800 (geloof ik, zal er niet ver naast zitten)

650 CC V twin soes blok en geil Italiaans design :}

Reden van verkoop is dat ik bijna geen tijd meer kan vinden om er op te rijden, en dat is zonde. ;(

De motor hoeft niet perse weg maar bij een goed bod of voorstel mag hij gaan.

Ik heb de motor vorig jaar mei 2006 2dehands gekocht bij Motoport Breda, naar hun zeggen ben ik de tweede eigenaar. Bij de aflevering is de motor nagekeken en is de klepspeling gecontroleerd. Er zit een nieuwe Michelin Power Pilot Sport achterband op (160). Olie en oliefilter zijn bij aankoop ook vervangen (9200 km).

Zoals op de fotos te zien ziet de motor er echt perfect uit! :9~ :9~

Maar onder aan het blok op de carter zitten 2 kleine krasjes omdat ik in de eerste week van aankoop op mijn slippers weggelipte en daardoor de motor neer moest leggen. Gelukkig zaten mijn benen er nog onder. :X O-)
Voorband is nog ok maar moet eigenlijk vervangen worden, daar heb ik dus een zgan Michel Pilot Power voor liggen. Verder heeft de motor bij het voorspatbord het bekende Raptor probleem van het doorgescheurde aanhechtpunt van het spatbord. Zie je niks van merk je niks maar het zit er wel.
Ketting en tandwiel zijn aan vervanging toe, doe ik eventueel nog voor je.

Verdere gegevens:

af fabriek stalen remleidingen (voor en achter)
af fabriek Brembo 4 zuiger remtangen
af fabriek Brembo rempomp

2 open carbon MIVV dempers (geniaal gruwelijk V twin geluid)
Kontje ingekort
2 kleine achterknippers
Renthal SBK stuur
Origineel gereedschap setje aanwezig
Uiteraard ook het originele stuur liggen

Foto’s:

Rap.jpg

Rap2.jpg

Rap3.jpg

Rap4.jpg


Op de fotos nog met de oude knippers en het originele stuur. Zoals gezegd een super mooie rasechte italiaanse design bike met Japanse techniek, gotta love it :} :}

Vraagprijs rond de 5250 euro. Inruil van een SM is bespreekbaar.

Mail: gringomark AT hotmail PUNT com


:]
 
Laatst bewerkt:
Prachtig ding in absolute nieuwstaat (natuurlijk niet zo mooi als de ZXR op de laatste foto maar dat spreekt voor zich :+ ), jammer dat je em nu alweer weg doet man -O-
 
Haha, kopen? Tja wie weet.....

En over de prijs... Ik zie het zo: een nieuwe kost 6999,- en voor een 2001 is dat verschil mij echt te klein. Aan de andere kant wil ik niet zeuren, want als ik het er niet voor over heb moet ik er gewoon niet op ingaan. Kortom je vraagprijs houdt mij af.

Zker wel mooie motor!
 
Haha, kopen? Tja wie weet.....

En over de prijs... Ik zie het zo: een nieuwe kost 6999,- en voor een 2001 is dat verschil mij echt te klein. Aan de andere kant wil ik niet zeuren, want als ik het er niet voor over heb moet ik er gewoon niet op ingaan. Kortom je vraagprijs houdt mij af.

Zker wel mooie motor!

Heb je een punt, maar deze is zgan. En leuke extra's en scheelt dan toch al gauw 4000 piek met een nieuwe zonder extra's. Desalnietteming bedankt voor je bijdrage ;)

Specs:

full
 
Heb je een punt, maar deze is zgan. En leuke extra's en scheelt dan toch al gauw 4000 piek met een nieuwe zonder extra's. Desalnietteming bedankt voor je bijdrage ;)

Specs:

Hij is mooi, hij is mooi en goed idd. Als je vraagprijs zakt mag je het mij laten weten (en niet met 100 euro ofzo, want dat bedoel ik niet en dan kun je ketting tandwielen en band gewoon laten zitten) ;) :9
 
Haha, kopen? Tja wie weet.....

En over de prijs... Ik zie het zo: een nieuwe kost 6999,- en voor een 2001 is dat verschil mij echt te klein. Aan de andere kant wil ik niet zeuren, want als ik het er niet voor over heb moet ik er gewoon niet op ingaan. Kortom je vraagprijs houdt mij af.

Zker wel mooie motor!
Had je mijne maar moeten kopen! :+

@Makster: en dan zeg je tegen mij: Wat doe je nou?? :P

Succes met de verkoop!
 
ja ik wil! :9~

nee, ik heb geen centen... '(

of je moet heeeel graag een ouwe zxr400 willen O-)

Heb al een ZXR gehad, toffe machines maar niet voor nu ;)

ZXR in de verkoop gooien, langs komen en kwijlen van het geluid van de raptor, proefrijden en verkocht zijn *D


...daar heb je ook niet lang mee rondgereden... zonde. -O-
Succes met de verkoop in ieder geval ! :)

Idd -O-

Voor het moment is het het beste, helaas...

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan