Te koop, GoPro type 170 5MP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ninjaturtle

MF veteraan
Donateur
28 nov 2005
6.029
1.115
Alkmaar
Te koop mijn weinig gebruikte GoPro camera (één van de eerste types).

Ik heb deze GoPro gekocht in 2009 omdat ik mijn motorvakanties in Luxemburg wilde gaan filmen. Na aanschaf van de camera ben ik nooit meer in Luxemburg geweest :/ .

Na een tweetal opnames in Frankrijk op Ecuyers (2009) is de camera pas dit jaar weer gebruikt om de ritjes op Zandvoort te filmen. Denk dat er uiteindelijk zo'n 20 filmpjes mee gemaakt zijn. Een voorbeeldfilm van Zandvoort staat op Joubuis:
.

Het gaat om de Motorsport editie :] . Op de foto´s staat wat je er allemaal bij krijgt (zuignap en diverse ongebruikte helmmounts). Ik gooi er ook twee oplaadbare batterijen bij waarmee je prima kan filmen. En mijn 2 Gb SD kaart zit er ook bij (2 Gb is ook de max die deze camera aan kan). Met 2 Gb kan je zeker zo'n 60 minuten filmen.

Wat valt er verder over te zeggen. Apparaat is in prima staat maar wil je met HD kwaliteit filmen dan moet je hem zeker niet kopen. Aan de andere kant zijn de beelden nog prima als je deze maar niet op een 40 inch tv afspeelt ;).

De gebruikershandleiding staat nog op de site van GoPro (voor meer info). Het origineel zit in het pakket.
http://cbcdn1.gp-static.com/uploads/product_manual/file/48/operating_instructions_5mp.pdf

Volgens mij is een gelijke camera laatst verkocht voor € 100,-. Ik vind dat ook wel een mooie vraagprijs. Verzendkosten komen er nog bij, al heb ik liever dat de camera wordt opgehaald (ervaringen met de Post zijn niet even positief ...).

Nieuwe vraagprijs; € 85,- incl verzenden

De foto's:
full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
En weer omhoog :Y. Altijd fijn die kopers die opeens niets meer van zich laten horen :(.
 
beeldkwaliteit van het Youtube filmpje kan maximaal op 480P?

geluid is ook kut, lag dat aan de cam of aan de positie van de cam?
Zie tweede foto voor de specs (512 bij 384). En zoals ik al zeg in mijn openingspost, het is geen HD en kijken op een 40 inch tv zou ik ook niet doen ;).

Geluid is niet geweldig. Een interne mic is altijd minder, dus je moet goed opletten waar (uit de wind) en hoe (trillingsvrij) je hem monteert.
 
Thanks for the kick *D
Interesse in de camera is er wel maar nog niet voor de juiste prijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan